بهینه سازی وب سایت | سئو وبسایت | SEO

بهینه سازی سایت یا سئو سایت چیست؟

سئو (Search Engine Optimization) یا بهینه سازی سایت جهت موتورهای جستجو، فرآیندی است که جدای از اهمیت آن در حضور مناسب در موتورهای جستجوی معتبر ، می تواند بازدهی وب سایت را افزایش داده و موجب جذب مخاطبان بیشتری جهت بازدید از سایت شما شود.
تمام استانداردهای لازم جهت بهینه سازی وب سایت برای بهبود عملکرد وب سایت ها تدوین شده است.

  • سئو (search-engine-optimization(SEO روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتور های جستجو دریافت می کند.
  • سئو جنبه های متفاوتی دارد،از کلماتی که در وب سایت استفاده می کنید گرفته تا کیفیت لینک هایی که دیگر سایت ها به شما می دهند.
  • به عبارت دیگر سئو به این معناست : “اطمینان از این که ساختار وب سایت به سادگی و راحتی برای موتور جستجو قابل فهم است.
  • سئو تنها درباره ی “موتور” ها نیست بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری است که برای کاربران خوشایند باشد.
سئو سایت
بهینه سازی سایت

چرا باید از سئو یا بهینه سازی سایت استفاده کرد؟

اهمیت سئو یا بهینه سازی کردن سایت از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند.و اهمیت بهینه سازی جایی به اوج خود میرسد که اکثر مردم فقط به صفحه‌ی اول نتایج جستجو نگاه میکنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه‌ی اول نتایج جستجو قرار گیرد.

  • اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند، از اینرو بهینه سازی (سئو) مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است.
  • علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر ارزش سئو را دوچندان خواهد کرد.
  • کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند، بازدید بدست آمده از روش سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.
  • هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت میکند، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی میباشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجو پیدا کرده اند.

برتری شرکت پیام آوران پارسیان در بهینه سازی وب سایت چیست؟

پیام آوران پارسیان، شرکت خدمات تخصصی توسعه و طراحی وب برآن است تا با کیفیت‌ترین و تخصصی ترین خدمات بهینه سازی را به طیف گسترده مشتریان خویش ارائه دهد. یکبار همکاری با ما کافیست تا برای همیشه به انتخاب خویش افتخار کنید اما برای کمک به شما در اینکه چرا باید پروژه بهینه سازی خود را به ما بسپارید ، برخی از امتیازات پیام آوران پارسیان را برمی‌شماریم :

  • استفاده از نرم افزارهای آنالیزور معتبر و دارای لایسنس
  • گزارشات معتبر و مستمر ماهانه از روند پیشرفت بهینه سازی
  • وجود واحد R&D (تحقیق و توسعه) جهت ردیابی و بازخوانی الگوریتم های موتور های جستجو
  • نیروی انسانی زبده و متخصص جهت سئو Off Page و مدیریت محتوا و شبکه های اجتماعی
بهینه سازی وب سایت پیام آوران پارسیان
1

بهینه سازی ساختار سایت

  • آنالیز و بهینه سازی سرعت سایت و هاست
  • آنالیز و بهینه سازی سورس کد سایت
  • آنالیز و بهینه سازی ساختار لینک های داخلی و خارجی
  • بهینه سازی تصاویر و ویدیو ها
  • ایجاد و بهینه سازی نقشه سایت
  • ثبت وب سایت در وب مستر موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو
  • ثبت وب سایت در سایت های مرجع و دایرکتوری
  • تصحیح و بهینه سازی معماری سایت در صورت نیاز و مشاوره در زمینه ایجاد صفحات جدید
2

بهینه سازی محتوای سایت و آنالیز کلمات کلیدی

  • آنالیز کلمات کلیدی مورد نظر (میزان جستجو و اهمیت آنها)
  • آنالیز و بهینه سازی محتوای سایت
  • تعیین بهترین کلمات کلیدی متناسب با حرفه شما
  • گزارش میزان پیشرفت سایت به تفکیک کلمات کلیدی
  • آنالیز رقبای شما در کلمات کلیدی مورد نظر و مشترک
3

بهینه سازی و رساندن کلمات به TOP 10

  • بهینه سازی ساختار و محتوای سایت برطبق آخرین الگو ریتم های گوگل
  • ایجاد و راه اندازی وبلاگ در سرویس های وبلاگ ساز فارسی زبان
  • ایجاد و راه اندازی بلاگ اختصاصی متصل به دامنه سایت شما
  • فعال سازی حساب کاربری در وب سایت های اجتماعی نظیر فیسبوک، گوگل پلاس و توییتر
  • مرتبط کردن حساب کاربری سوشیال با وب سایت شما و بالا بردن ترافیک سایت از طریق انتشار مطالب
  • انتشار مطالب سایت در اکانت های سوشیال و سرویس های بلاگ
  • افزایش بازدید و ترافیک سایت شما به صورت کاملا واقعی
  • تعیین و راه اندازی استراتژی ایجاد لینک از سایت های مرجع، پر بازدید و با کیفیت به وب سایت شما
  • و در آخر تعهد در رساندن کلمات توافق شده به نتایج صفحه اول موتورهای جستجوگر

شرکت پیام آوران پارسیان با ارائه مشاوره حرفه ای و تصمیم سازی در زمینه بهینه سازی وب سایت (سئو) و بهبود رنکینگ وبسایت توسط متخصصین با تجربه این توانایی را دارد که بتواند برای تمام پروژه ها اعم از بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف کسب و کار راهکارهای مناسب ارائه نماید.


در برخی موارد صاحبان کسب و کارهای مختلف نمی دانند که جهت بهینه سازی موتور جستجو و قرار گرفتن در موقعیت های بالای صفحه نتایج و یا بعبارتی دیگر جهت افزایش رتبه خود از کجا شروع کنند و یا چه استراتژی را دنبال نمایند. از این رو کارشناسان پیام آوران پارسیان با ارائه مشاوره بهینه سازی (سئو) رایگان به این گونه از صاحبان کسب و کار اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار می دهند و برای آنها تشریح می کند که در انجام این کار با توجه به کسب وکار پیش رو از چه مسیری می بایست کار خود را شروع کنند و در ادامه این مسیر تا رسیدن به هدف مورد نظر خود چه کارهایی را می بایست انجام داده و چه کارهایی را نباید انجام دهند.

پاسخ سوالات شما پیرامون بهینه سازی وب سایت

سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization بوده که به منظور بهبود عملکرد سایت شما بر اساس استانداردهای موتورهای جستجو انجام می شود تا بتوانید با بهترین جستجو، رتبه خود را از طریق جذب بازدیدکننده بیشتر در موتورهای جستجو ارتقا دهید.

بهینه سازی وب سایت می تواند از موثرترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی باشد. کار بر روی سئو سایت باعث می شود تا از رقبای خود سبقت گرفته و در بهترین جایگاه صفحات گوگل قرار بگیرید.

بهینه سازی سایت یا سئو سایت در مراحل مختلفی چون On Page و Off Page انجام می شود. از این رو قرارداد بهینه سازی سایت در چند فاز منعقد می شود.

همانطور که در سوال قبلی به این موضوع اشاره کردیم سئو سایت در دو مرحله On Page و Off Page انجام می شود. برای بهینه سازی وب سایت در مرحله On Page از کدها، کلمات کلیدی مناسب و لینک دهی درست باید استفاده شود. در بیانی واضح تر باید بگوییم محتواها (Content) و HTML source code باید مورد بررسی قرار گیرند. اما بهینه سازی سایت در مرحله Off Page شامل تکنیک هایی می باشد که خارج از سایت برای ارتقا و بهبود بهینه سازی وب سایت شما انجام می شود که مواردی چون برندسازی، فعالیت در شبکه های اجتماعی، انتشار محتوا در سرویس های بلاگی که دامین آتوریتی (Domain Authority) بالا و خوبی دارند را شامل می شود.

باید بدانید که همیشه سئو (SEO) در حال به روز شدن و تغییر است. بهینه سازی سایت همواره در حال پیشرفت و تحول بوده که متخصصان بهینه سازی سایت ها و همچنین کسانیکه وب سایتی برای کسب و کار خود دارند، باید با هر یک از این تغییرات آشنا باشند تا بتوانند موارد بهینه سازی وب سایت خود را طبق قوانین جدید پیش ببرند تا از موتورهای جستجوگر گوگل بهترین رتبه را دریافت کنند.

بهینه سازی و سئو وب سایت سرمایه گذاری است که در مدت طولانی تری نسبت به تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز نتیجه خواهد داد اما نتایج و جایگاهی که از بهنیه سازی وب سایت به دست می آید بسیار ماندگارتر و تاثیرگذارتر خواهد بود.

پاسخ های متفاوتی در پاسخ به این سوال وجود دارد. Ahref برای تحقیقات بک لینک، نرم افزار MozPro برای آنالیز کلمات کلیدی و SEMrush هم برای بازدید رتبه بسیار مناسب هستند. همچنین Google Analytics و Alexa و همینطور Google Search Console نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشند.

قطعا بله؛ همانطور که می دانید محتوا یا وبلاگ نویسی تاثیر بسیار مثبتی بر روی سایت شما می گذارند. پس هر چقدر محتوای بیشتر (با کیفیت و غیر تکراری) با عنوان های پر مخاطب تری تولید کنید، بهترین نتایج را از موتورهای جستجوی گوگل دریافت خواهید کرد.

پاسخ بله است؛ اگر می خواهید که صفحات شما قابلیت کسب رتبه در نتایج جستجو را داشته باشند، می بایست برای هر یک از آنها محتوای اختصاصی بنویسید تا دچار مشکل محتوای تکراری نگردید. شک و شبهه در پاسخ به این سوال را کنار گذاشته و از هم اکنون شروع به نوشتن محتوا برای هر یک از صفحات وب سایت خود کنید.

در قرار داد بهینه سازی وب سایت و سئو شما کلمات کلیدی مناسب و مد نظر در زمینه کاری شما مشخص می گردند و مجموعه به قرارداد تنظیم شده برای شما متعهد خواهد بود.

وب سایت شما پس از کسب جایگاه در کلمات کلیدی مد نظر همچنان نیاز به بهینه سازی دارد تا بتواند جایگاه فعلی را حفظ کرده و بهبود ببخشد. از این رو در صورت عدم انجام فعالیت های بهینه سازی، وب سایت پس از کسب جایگاه مورد نظر بعد از مدتی با افت مواجه خواهد شد. البته شایان ذکر است که امکان دارد وب سایت شما توسط الگوریتم های گوگل جریمه شده باشد، از این رو پیشنهاد می کنیم با مشاوره با کارشناس بهینه سازی پروژه علت را جویا شوید.

اگر علاقه مند به مباحث بهینه سازی هستید علاوه بر مقالات متعدد دپارتمان بهینه سازی پیام آوران پارسیان پیشنهاد می کنیم از مراجع و منابع خارجی همچون خود کمپانی گوگل، MOZ، SEL و Ahref نیز استفاده نمایید.

بهینه سازی وب سایت یا سئو فرآیندی نیست که دارای نتایج فوری باشد و از این رو با توجه به میزان جست و جو (Search Volume) و رقابت بر روی کلمات کلیدی مورد نظر (Keyword difficulty) زمان رسیدن به نتیجه و موفقیت می تواند متفاوت باشد.

قیمت تمام شده پروژه های بهینه سازی متفاوت بوده و بستگی به بزرگی پروژه داشته و طبق آن اندازه گیری می شود. مشاوران شما در پیام آوران پارسیان پس از سنجش میزان رقابت در کلمات کلیدی مورد نظر و همینطور میزان سرچ کلمات، قیمت انجام بهینه سازی یک پروژه و زمان دسترسی به نتایج مورد نظر را به اطلاع شما خواهند رساند.

پس از کسب جایگاه و رسیدن کلمات کلیدی مورد نظر به صفحه اول نتایج گوگل، وب سایت شما همچنان نیازمند رسیدگی و بررسی مداوم می باشد تا بتواند جایگاه فعلی را حفظ کرده و بهبود ببخشد و با رقبای جدید و قدیمی رقابت کند تا با افت مواجه نشود.

سایت هایی که توسط پیام آوران پارسیان طراحی می شود از ویژگی هایی چون طراحی زیبا با دسترسی آسان و همینطور از بهینه سازی عالی برخوردار می باشد. از این رو کار بهینه سازی یا سئو با این سایت ها آسان تر است و علاوه بر آن از موفقیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

خیر. خدمات بهینه سازی و پشتیبانی فقط برای وب سایت های طراحی شده در مجموعه پیام آوران پارسیان انجام می شود.

در قرار داد بهینه سازی سایت و سئو، کلمات کلیدی مناسب و مد نظر در زمینه کاری شما مشخص می گردد و مجموعه به قرار داد تنظیم شده برای شما متعهد خواهد بود.

مقالات بهینه سازی وبسایت (سئو)

ویروس کرونا و وب سایت شما
ویروس کرونا زمانی مناسب برای بهینه سازی وب سایت ها می باشد تا از این طریق بتوانید بهترین جایگاه را از موتورهای جستجوی گوگل دریافت کنید. با مطالعه این مقاله با راه های به روز رسانی وب سایت آشنا خواهید شد ادامه
سه روند برتر بازاریابی برای دوران کووید 19
بازاریابی یکی از روش های تاثیر گذار این روزهای دنیای کسب و کارها می باشد. اکنون بهترین فرصت است که با روندهای برتر بازاریابی در دوران ویروس کرونا آشنا شوید تا از رقبای خود سبقت بگیرید. ادامه
سوالات متداول در مورد جاوا اسکریپت و پیوندها
سوالات مختلفی در خصوص جاوا اسکریپت ها برای کاربران وجود دارد که ذهن آنها را به خود مشغول کرده که در این مقاله به بررسی هر یک از این سوالات خواهیم پرداخت ادامه
نحوه مدیریت رسانه های اجتماعی در طول یک بحران جهانی
با شیوع بیماری کرونا، علاوه بر کسب و کارها تمام رسانه های اجتماعی نیز دچار بحران شده اند که در این گزارش نحوه مدیریت رسانه های اجتماعی در طول یک بحران جهانی را خواهید آموخت. ادامه
بهترین برنامه افزودنی رایگان گوگل کروم برای سئو
اگر به دنبال این هستید که بسیار هوشمندانه تر و سریع تر کار کنید، بهتر است این گزارش را مطالعه کنید تا از طریق آن با افزونه های پرکاربرد گوگل کروم برای بهینه سازی (SEO) آشنا شوید. ادامه
گزینه های جدید گوگل برای کمک به شما در طول Covid19
در این گزارش که توسط تیم تحقیقاتی پیام آوران پارسیان تهیه شده است، با هر یک از گزینه های جدیدی که گوگل برای کمک به شما در دوران ویروس کرونا در اختیارتان گذاشته است، آشنا خواهید شد. ادامه
راهنمای بقا برای مشاغل در دوران ویروس کرونا
با ارائه این گزارش خواهید آموخت که چگونه مشاغل خود را با وجود بحران هایی که بر اثر ویروس کرونا به وجود آمده است کنترل و هدایت کنید ادامه
راهکارهای افزایش ترافیک جستجو گوگل
ترافیک جستجو گوگل را می توان با راهکارهای مختلف افزایش داد. تجارت شما با بهبود ترافیک جستجو گوگل نه تنها مطرح شده بلکه به درآمدزایی فوق العاده می رسد. ادامه
توضیحات گوگل در خصوص نحوه استفاده از عناوین در سئو
نحوه استفاده از عناوین در سئو یکی از مهمترین عوامل موثر در جذب کاربران است. نحوه استفاده از عناوین در سئو نکات و الگوهای ویژه ای دارد. ادامه