• onlinemarketing1
  • onlinemarketing-banner3
  • css slider
  • onlinemarketing-banner4
onlinemarketing1 onlinemarketing-banner32 onlinemarketing3 onlinemarketing-banner44

آنلاین مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی (Online Marketing) که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین نیز گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود. بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی را شامل میشود زیرا نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق رسانه و ابزار آنلاین مانند ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است. مدیریت داده های مشتریان و ارتباط الکترونیکی با مشتریان نیز در حوزه بازاریابی اینترنتی خلاصه می شود. بازاریابی اینترنتی، ویژگیهای فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره می زند که شامل طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش است.


پیدایش اینترنت، این امکان را تقریبا برای همگان بوجود آورده است که هر کسی کالاها، محصولات یا خدمات خود را تنها با فشار چند کلیک از سوی خریداران بفروش برساند. بازاریابی اینترنتی یا آنلاین مارکتینگ، ذاتا ادامه ای از بازاریابی سنتی در سالهای گذشته است. فروش از طریق اینترنت، برای کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ می تواند سودمند باشد. تنها می بایست نکاتی را رعایت کرد که هسته اصلی بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهند که عبارت است از بررسی بازار هدف، ابزارهای مورد نیاز مانند وب سایت کارآمد و شبکه های اجتماعی و بررسی مخاطب جهت فروش بهتر.


باید در نظر داشت باشید که بازاریابی اینترنتی شامل مجموعه کامل و هماهنگ فعالیتهای هدفمندی می باشد که در رابطه با معرفی و عرضه محصولات شما از طریق مستقیم (وب سایت شما) و غیر مستقیم (وب سایتهای معروف و پر بیننده، موتورهای جستجو و دایرکتوری های تخصصی) به بازار عمل می نماید.


شرکت نرم افزاری پیام آوران پارسیان برمبنای شعار خود (ارائه راهکارهای نوین نرم افزاری) با بکارگیری نیروی انسانی زبده و متخصص و با استفاده از به روز ترین روشهای آنلاین مارکتینگ و با تجربه 10 ساله در این حوزه آماده ارائه خدمات و انتقال دانش خود در روند بهبود کسب کار شما میباشد.

seo
بهینه سازی وبسایت
در بازاریابی اینترنتی ، سئو یا همان بهینه سازی وب سایت از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، چرا که درصد بالایی از مخاطبین از طریق جستجو وارد وب سایت ها شده و به هدف خود می رسند .
sms
تبلیغات از طریق پیام رسان های اجتماعی
یکی دیگر از روش های آنلاین مارکتینگ و همینطور جذب مخاطبان بیشتر در بستر اینترنت، تبلیغات از طریق پیام رسان های اجتماعی می باشد.
mail
ایمیل مارکتینگ
ارسال ایمیلهای گروهی به تعداد زیادی از کاربران و تشویق آنها به بازدید از وب سایت و استفاده از خدمات، یکی دیگر از ابزارهای مهم و کاربردی بازاریابی اینترنتی است.
gw
تبلیغات در گوگل و بینگ
تبلیغات در موتورهای جستجوی معروف مانند گوگل و بینگ در راستای ارتقای بازاریابی اینترنتی این امکان را به کاربران می دهند که با پرداخت هزینه برای یک کلمه کلیدی خاص در بالای نتایج جستجو ظاهر شوند.
smm
مارکتینگ شبکه های اجتماعی
ابزار دیگر بازاریابی اینترنتی استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک،توییتر و گوگل پلاس می باشد که هدف آن ارائه خدمات و پرسش و پاسخ به مشتریان و تقویت برندینگ تجارت شما می باشد.
banner
تبلیغات بنری
بنرها، پر استفاده‌ ترین شكل تبلیغات اینترنتی به شمار می‌آیند. استفاده از ابزار ها و روش‌های نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شكل از تبلیغات، انقلابی در این نوع تبلیغ ایجاد كرده است.
video
ویدئو مارکتینگ
آموزش تصویری در سرویس اشتراک ویدئو آپارات و یوتیوب که به مراتب جذاب تر و تاثیر گذارتر از آموزش نوشتاری است نوع دیگری از بازاریابی اینترنتی است.
reportage
تولید محتوای مناسب و رپورتاژ آگهی
بازاریابی محتوایی در واقع مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی می باشد. البته این کار می تواند هم در وب سایت خودتان و هم به صورت رپورتاژ آگهی در وب سایت های خبری معتبر انجام شود.

پاسخ سوالات شما پیرامون آنلاین مارکتینگ

بله انواع خدمات تبلیغات اینستاگرام از جمله افزایش فالوئر و بازدید کننده، افزایش تعداد لایک و خدمات تولید محتوا توسط پیام آوران پارسیان انجام می شود.

پیام آوران پارسیان انواع خدمات آنلاین مارکتینگ از جمله بهینه سازی وب سایت، تبلیغات شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، توییتر)، تبلیغات کلیکی گوگل و ... را انجام می دهد.

رپورتاژ آگهی و تبلیغات بنری در وب سایت های پر پازدید و پرطرفدار قرار داده می شود.از این رو تبلیغات شما با استفاده از رپورتاژ آگهی و تبلیغات بنری به تعداد زیادی از بازدید گنندگان نمایش داده می شود که این کار باعث افزایش بازدید کنندگان و در نتیجه افزایش فروش می شود.

برای اینکه وب سایت شماجایگاه مناسبی در صفحه نتایج کسب کند باید فعالیت های مختلفی از جمله تولید محتوا (مقالات و دیگر محتوای متنی) ،انتشار در بلاگ ها، رپورتاژ آگهی و تبلیغات بنری انجام شود تا بتوانید جایگاه مناسبی را کسب کنید.

تبلیغات native به تبلیغات محتوایی گفته می شود که توسط میزبان دیگر با خلق ارزش برای بازدیدکنندگان سعی در جذب مخاطب دارد.

اهداف تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی متفاوت است اما تبلیغات کلیکی گوگل در رسیدن به مشتریان واقعی و هدفمند بهتر و دقیق تر عمل می کند و بازدیدگنندگانی که واقعا قصد خرید دارند را به وب سایت شما می رساند.

تبلیغات کلیکی گوگل فقط بر روی سایت شما امکان پذیر و تبلیغات اینستاگرام و تلگرام در پلتفرم های خودشان انجام می شود. پیام آوران پارسیان انواع تبلیغات اینستاگرام از جمله افزایش فالوئر و بازدید کننده، افزایش تعداد لایک و خدمات تولید محتوا را انجام می دهد.

خدمات بهینه سازی وب سایت (سئو) تنها برای وب سایت های طراحی شده توسط تیم پیام آوران پارسیان انجام می شود اما خدمات دیگر از جمله تبلیغات کلیکی گوگل، تبلیغات اینستاگرام برای تمامی مشتریان امکان پذیر است.

مقالات آنلاین مارکتینگ

نحوه مدیریت رسانه های اجتماعی در طول یک بحران جهانی
با شیوع بیماری کرونا، علاوه بر کسب و کارها تمام رسانه های اجتماعی نیز دچار بحران شده اند که در این گزارش نحوه مدیریت رسانه های اجتماعی در طول یک بحران جهانی را خواهید آموخت. ادامه
کاهش بازاریابی دیجیتال به دلیل بحران ویروس کرونا
با اثرات مخربی که ویروس کرونا بر روی بازاریابی دیجیتال داشته و باعث کاهش روند بازاریابی دیجیتال شده است، بیشتر آشنا شوید. ادامه
بازاریابی و Chatbot های پیام رسان فیس بوک، 11 راه برای شروع کار
Chatbot های پیام رسان فیس بوک توانسته اند به روشی نوین برای بازاریابی تبدیل شوند. Chatbot های پیام رسان فیس بوک با سرعت بالا بازاریابی می کند. ادامه
از چه اشتباهات شبکه های اجتماعی باید پرهیز کرد
اشتباهات شبکه های اجتماعی می تواند کسب و کار را به شکست برساند. در صورتی که می خواهید بیزینس شما توسعه یابد، باید از اشتباهات شبکه های اجتماعی پرهیز کنید ادامه
اخلاق در بازاریابی آنلاین، آیا اخلاق برند اهمیت دارد
اخلاق در بازاریابی آنلاین می تواند فرصت های زیادی برای گسترش کسب و کار ایجاد کند. اخلاق در بازاریابی آنلاین شامل استانداردهایی است. ادامه
همگام با تغییرات بزرگ PPC در سال 2020
تغییرات بزرگ PPC شامل کلیه روش های تبلیغاتی و ترندهای این عرصه در سال پیش رو است. آگاهی از تغییرات بزرگ PPC به ما در پیشبرد اهداف بیزینسی کمک می کند ادامه
حذف ویژگی Average position از تبلیغات گوگل ادز
اگر از خدمات گوگل ادز استفاده کرده باشید کلمه Average Position را حتما شنیده اید. این قابلیت به ما امکان می دهد تا تبلیغات خود را در میان تبلیغات دیگر نمایش دهیم ولی خبر ها از حذف این ویژگی از گوگل ادز می گوید. ادامه
شعار تبلیغاتی یا Slogan چه تاثیری در کسب و کار شما دارد
شعار تبلیغاتی (اسلوگن) مجموعه ای از کلمات کلیدی است که به منظور مشخصی برای شناسایی کالا یا خدمات کمپانی بکار برده میشود و اگر به درستی انتخاب شود ویژگی های اساسی کمپانی را به مخاطبین از جمله سرمایه گذاران به مشتریان و تامین کنندگان به متقاضیان انتقال میدهد و ماموریت کمپانی را مشخص میکند. ادامه
نکات مهم در برندسازی شخصی Personal Branding که باید به آن توجه نمایید
زمانی که ما در مورد برند سازی شخصی صحبت به میان می آوریم در واقع به ایجاد و ترویج آنچه که برای شما در مسیر پیشرفت پیش می آید اشاره می کنیم . نام تجاری شخصی یا برند شخصی شما ترکیبی ست منحصر به فرد از مهارت ها و تجربیاتی که دانش ان را دارید ادامه