• onlinemarketing1
  • onlinemarketing-banner3
  • css slider
  • onlinemarketing-banner4
onlinemarketing1 onlinemarketing-banner32 onlinemarketing3 onlinemarketing-banner44

آنلاین مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی (Online Marketing) که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین نیز گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود. بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی را شامل میشود زیرا نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق رسانه و ابزار آنلاین مانند ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است. مدیریت داده های مشتریان و ارتباط الکترونیکی با مشتریان نیز در حوزه بازاریابی اینترنتی خلاصه می شود. بازاریابی اینترنتی، ویژگیهای فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره می زند که شامل طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش است.


پیدایش اینترنت، این امکان را تقریبا برای همگان بوجود آورده است که هر کسی کالاها، محصولات یا خدمات خود را تنها با فشار چند کلیک از سوی خریداران بفروش برساند. بازاریابی اینترنتی یا آنلاین مارکتینگ، ذاتا ادامه ای از بازاریابی سنتی در سالهای گذشته است. فروش از طریق اینترنت، برای کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ می تواند سودمند باشد. تنها می بایست نکاتی را رعایت کرد که هسته اصلی بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهند که عبارت است از بررسی بازار هدف، ابزارهای مورد نیاز مانند وب سایت کارآمد و شبکه های اجتماعی و بررسی مخاطب جهت فروش بهتر.


باید در نظر داشت باشید که بازاریابی اینترنتی شامل مجموعه کامل و هماهنگ فعالیتهای هدفمندی می باشد که در رابطه با معرفی و عرضه محصولات شما از طریق مستقیم (وب سایت شما) و غیر مستقیم (وب سایتهای معروف و پر بیننده، موتورهای جستجو و دایرکتوری های تخصصی) به بازار عمل می نماید.


شرکت نرم افزاری پیام آوران پارسیان برمبنای شعار خود (ارائه راهکارهای نوین نرم افزاری) با بکارگیری نیروی انسانی زبده و متخصص و با استفاده از به روز ترین روشهای آنلاین مارکتینگ و با تجربه 10 ساله در این حوزه آماده ارائه خدمات و انتقال دانش خود در روند بهبود کسب کار شما میباشد.

seo
بهینه سازی وبسایت
در بازاریابی اینترنتی ، سئو یا همان بهینه سازی وب سایت از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، چرا که درصد بالایی از مخاطبین از طریق جستجو وارد وب سایت ها شده و به هدف خود می رسند .
sms
تبلیغات توسط وایبر و پیام کوتاه
ارسال پیامک انبوه از طریق پنل پیام کوتاه و وایبر یکی دیگر از روشهای آنلاین مارکتینگ و جذب مخاطبان بیشتر در بستر اینترنت میباشد.
mail
ایمیل مارکتینگ
ارسال ایمیلهای گروهی به تعداد زیادی از کاربران و تشویق آنها به بازدید از وب سایت و استفاده از خدمات، یکی دیگر از ابزارهای مهم و کاربردی بازاریابی اینترنتی است.
gw
تبلیغات در گوگل و بینگ
تبلیغات در موتورهای جستجوی معروف مانند گوگل و بینگ در راستای ارتقای بازاریابی اینترنتی این امکان را به کاربران می دهند که با پرداخت هزینه برای یک کلمه کلیدی خاص در بالای نتایج جستجو ظاهر شوند.
smm
مارکتینگ شبکه های اجتماعی
ابزار دیگر بازاریابی اینترنتی استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک،توییتر و گوگل پلاس می باشد که هدف آن ارائه خدمات و پرسش و پاسخ به مشتریان و تقویت برندینگ تجارت شما می باشد.
banner
تبلیغات بنری
بنرها، پر استفاده‌ ترین شكل تبلیغات اینترنتی به شمار می‌آیند. استفاده از ابزار ها و روش‌های نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شكل از تبلیغات، انقلابی در این نوع تبلیغ ایجاد كرده است.
video
ویدئو مارکتینگ
آموزش تصویری در سرویس اشتراک ویدئو آپارات و یوتیوب که به مراتب جذاب تر و تاثیر گذارتر از آموزش نوشتاری است نوع دیگری از بازاریابی اینترنتی است.
reportage
تولید محتوای مناسب و رپورتاژ آگهی
بازاریابی محتوایی در واقع مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی می باشد. البته این کار می تواند هم در وب سایت خودتان و هم به صورت رپورتاژ آگهی در وب سایت های خبری معتبر انجام شود.

پاسخ سوالات شما پیرامون آنلاین مارکتینگ

بله انواع خدمات تبلیغات اینستاگرام از جمله افزایش فالوئر و بازدید کننده، افزایش تعداد لایک و خدمات تولید محتوا توسط پیام آوران پارسیان انجام می شود.

پیام آوران پارسیان انواع خدمات آنلاین مارکتینگ از جمله بهینه سازی وب سایت، تبلیغات شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، توییتر)، تبلیغات کلیکی گوگل و ... را انجام می دهد.

رپورتاژ آگهی و تبلیغات بنری در وب سایت های پر پازدید و پرطرفدار قرار داده می شود.از این رو تبلیغات شما با استفاده از رپورتاژ آگهی و تبلیغات بنری به تعداد زیادی از بازدید گنندگان نمایش داده می شود که این کار باعث افزایش بازدید کنندگان و در نتیجه افزایش فروش می شود.

برای اینکه وب سایت شماجایگاه مناسبی در صفحه نتایج کسب کند باید فعالیت های مختلفی از جمله تولید محتوا (مقالات و دیگر محتوای متنی) ،انتشار در بلاگ ها، رپورتاژ آگهی و تبلیغات بنری انجام شود تا بتوانید جایگاه مناسبی را کسب کنید.

تبلیغات native به تبلیغات محتوایی گفته می شود که توسط میزبان دیگر با خلق ارزش برای بازدیدکنندگان سعی در جذب مخاطب دارد.

اهداف تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی متفاوت است اما تبلیغات کلیکی گوگل در رسیدن به مشتریان واقعی و هدفمند بهتر و دقیق تر عمل می کند و بازدیدگنندگانی که واقعا قصد خرید دارند را به وب سایت شما می رساند.

تبلیغات کلیکی گوگل فقط بر روی سایت شما امکان پذیر و تبلیغات اینستاگرام و تلگرام در پلتفرم های خودشان انجام می شود. پیام آوران پارسیان انواع تبلیغات اینستاگرام از جمله افزایش فالوئر و بازدید کننده، افزایش تعداد لایک و خدمات تولید محتوا را انجام می دهد.

خدمات بهینه سازی وب سایت (سئو) تنها برای وب سایت های طراحی شده توسط تیم پیام آوران پارسیان انجام می شود اما خدمات دیگر از جمله تبلیغات کلیکی گوگل، تبلیغات اینستاگرام برای تمامی مشتریان امکان پذیر است.

مقالات آنلاین مارکتینگ

شعار تبلیغاتی یا Slogan چه تاثیری در کسب و کار شما دارد
شعار تبلیغاتی (اسلوگن) مجموعه ای از کلمات کلیدی است که به منظور مشخصی برای شناسایی کالا یا خدمات کمپانی بکار برده میشود و اگر به درستی انتخاب شود ویژگی های اساسی کمپانی را به مخاطبین از جمله سرمایه گذاران به مشتریان و تامین کنندگان به متقاضیان انتقال میدهد و ماموریت کمپانی را مشخص میکند. ادامه
نکات مهم در برندسازی شخصی Personal Branding که باید به آن توجه نمایید
زمانی که ما در مورد برند سازی شخصی صحبت به میان می آوریم در واقع به ایجاد و ترویج آنچه که برای شما در مسیر پیشرفت پیش می آید اشاره می کنیم . نام تجاری شخصی یا برند شخصی شما ترکیبی ست منحصر به فرد از مهارت ها و تجربیاتی که دانش ان را دارید ادامه
چرا وجود یک وب سایت در کنار شبکه های اجتماعی در آنلاین مارکتینگ امری ضروری است ؟
اگر روزی برخی از شبکه های اجتماعی از دسترس خارج شوند، تکلیف مخاطبانتان در شبکه های مجازی چه می شود . بهترین کاری که می توانید به منظور نگه داشتن مخاطبانتان داشته باشید ادامه
چگونه می توان شبکه های اجتماعی را بهینه کرد ؟
شبکه های اجتماعی یا (SMO) Social Media Optimization این روزها بسیار مورد توجه افراد در سنین مختلف است . طبق آخرین آمر به دست آمده 80 درصد مردم در دنیا به شبکه های اجتماعی پیوستند . بهینه سازی شبکه های اجتماعی می تواند به شما کمک بسیاری کند تا بتوانید محصوب و خدامت خود رابه یک برند تبدیل کنید و در نهایت به افزایش فروش بیشتر با استفاده از تولید محتوای مرتبط، به روز و جدید و منحصر به فرد بپردازید . در این صورت به جذب مخاطب بیشتری می پردازید . ادامه
رنگ برند چه تاثیری در افزایش فروش دارد ؟
اصولا صاحبان برندها گاهی اوقات تصمیم های جدی ای در ارتباط با رنگ برند خود می گیرند که این می تواند یک تصمیم درست و به موقع در افزایش فروش باشد . یک رنگ در برند یا فروش محصولات می تواند باعث محبوبیت شما شود و نیز در بالا بردن تعامل و همچنین کاربران بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد . ادامه
اینفلوئنسر یا تبلیغات دهان به دهان چیست ؟
اینفلوئنسر و اینفلونسر مارکتینگ بخشی از دیجیتال مارکتینگ است، یکی از دلایلی که این نام بین مردم پر رنگ شد، گسترش آن در شبکه های اجتماعی ست . این روزها رسانه های اجتماعی در بین مردم و زندگی آن ها به قدری نفوذ کرده که زندگی کردن بدون شبکه های اجتماعی برای مردم به گونه ای می توان گفت سخت است و وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند . ادامه
برندینگ یا برندسازی ( Digital Branding) چیست ؟
برند سازی هر کسب و کاری از مهمترین جنبه های آن تجارت و در عین حال از قدیمی ترین و قدرتمندترین شیوه بازاریابی و همچنین افزایش فروش محسوب می شود و این موضوع تا حدی اهمیت دارد که هر تجارتی در بدو شروع فعالیت های خود نیازمند جدی به موضوع برندینگ است ادامه
انواع بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing ) در اصطلاح به استفاده از ابزارهای دیجیتال و مدیاهای جدید در دنیای تجارت محسوب می شود که این گونه از بازاریابی تا حد زیادی به استفاده از شبکه اینترنت منوط میباشد ادامه
آمازون به کمپین خرید گوگل پایان داد
گزارش از شرکت دیجیتال مارکتینگ مرکل نشان می دهد که آمازون بعد از گذشتن از Q1 ناگهان تصمیم گرفت در 28 آپریل، کمپین خرید گوگل را متوقف کند . ادامه