info@papgroup.ir
(021)49 296

تبلیغات گوگل |Google Adwords

بهینه سازی متن تبلیغات

افزایش اعتبار وب سایت

پشتیبانی قوی تبلیغات در گوگل

مشاور تخصصی در گسترش کلمات کلیدی

تبلیغات در گوگل چیست ؟

تبلیغات در گوگل (Google AdWords) به سرویس آنلاین گوگل گفته می شود که به بازاریابان اینترنتی این اجازه را می دهد تا با رقبای خود در دنیای تجارت رقابت کرده و تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل در بالاترین جایگاه نمایش دهند. تبلیغات آنلاین گوگل بر اساس کلمات کلیدی انتخابی مدیران وب سایت ها و همچنین جستجوی کاربران نمایش داده می شود. گوگل ادوردز به مثابه یک حراجی است. شما باید بودجه و پیشنهاد خود را در هنگام ثبت نام مشخص کنید. از آنجاییکه گوگل می خواهد درآمد خود را به بالاترین حد ممکن برساند، تبلیغات وب سایتی را نمایش می دهد که بیشترین پیشنهاد را برای آن کلمه کلیدی داده است. در صورتی که تبلیغات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، هزینه ی پرداختی که بابت هر کلیک کاربر ( CPC ) از بودجه ی شما کسر می شود کمتر از تبلیغاتی است که کیفیت مناسبی نداشته باشد.

Seo
appliedstats

پیام آوران پارسیان

پیام آوران پارسیان با دریافت گواهی همکاری رسمی (Google Premier Partner) از طرف گوگل، و از سال 89 به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغات اینترنتی در ایران می باشد. مشاوره تبلیغات اینترنتی و گوگل یکی از موثرترین خدماتی است که شرکت پیام آوران پارسیان به مجموعه مشتریان خود می دهد.

مدیران کسب و کارها با در اختیار داشتن یک وب سایت و هر میزان بودجه ای که مد نظر داشته باشند می توانند از هر کدام از پلن های تبلیغاتی پربازده پیام آوران پارسیان (لیست پلن ها و قیمت ها در همین صفحه) بهره مند گردند.

برخی از شرکت ها از کوین غیرقانونی و دلار سیاه استفاده می کنند. این عمل غیر قانونی بوده و بعد از مدتی موجب بلاک شدن وب سایت در گوگل می شود. شرکت های نامعتبر دست به همچین اعمالی می زنند.

شرکت پیام آوران به این دلیل که از کوین غیر قانونی و دلار سیاه استفاده نمیکند و به جای اینکه وب سایت شما توسط سایر شرکت ها در گوگل بلاک شود به اعتبار وب سایت شما می افزاید، به همین میزان اعتباری که شرکت پیام آوران پارسیان با تبلیغات در گوگل به وب سایت شما می بخشد پس قیمت تبلیغات در گوگل در شرکت پیام آوران پارسیان از سایر شرکت ها بالاتر است.

گواهی همکاری رسمی پیام آوران پارسیان از طریق دفتر پیام آوران پارسیان در انگلیس صادر شده است پس به وجود آمدن هر گونه مشکل احتمالی مانند تحریم ها، بر تبلیغات گوگل شرکت پیام آوران پارسیان وجود ندارد.

چرا تبلیغات گوگل با پیام آوران پارسیان؟

بازدهی تبلیغات گوگل شما برای ما اهمیت دارد

گسترش کلمات کلیدی

کارشناسان تخصصی ما، در انتخاب موثرترین کلمات کلیدی در جهت توسعه کسب و کار شما مشاور شما خواهند بود.

بهینه سازی متن تبلیغ

درج بهترین متن تبلیغاتی توسط کارشناسان تخصصی ما باعث ترقیب کاربر به کلیک و در نتیجه رتبه بالاتر سایت شما خواهد بود.

تنظیم دستی قیمت ها

جهت جلوگیری از هزینه ی اضافی، قیمت ها به صورت دستی تنظیم می شوند نه اتوماتیک وار.

ایجاد گروه‌های تبلیغاتی

با ایجاد گروه های تبلیغاتی و کلمات کلیدی مرتبط با صفحه فرود وب سایت به توسعه کسب و کار شما می پردازیم.

بررسی مداوم تبلیغ

بررسی مرتب و اطمینان از وضعیت کمپین تبلیغاتی شما از این جهت که دارای بهترین تنظیمات و کیفیت ممکن است یا خیر.

ارسال آمار به آنالیتیکس

با دسترسی آنالیتیکس که شرکت پیام آوران به شما می دهد میتوانید به بررسی آمار دقیق ادوردز وب سایت خود بپردازید.

ارائه اکانت در صورت درخواست

در صورت درخواست مشتریان به دسترسی اکانت ادوردز اختصاصی، شرکت پیام آوران این دسترسی را به مدیران شرکت ها می دهد.

پشتیبانی قوی

مدیران وب سایت ها می توانند از طریق راه های ارتباطی مانند تلفن، تلگرام، تیکت با شرکت ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را مطرح نمایند.

نحوۀ کار تبلیغات گوگل

هزینه هر کلیک در گوگل ادوردز چگونه محاسبه می‌شود؟

مزایده برای جایگاه

رقابت بهتر، جایگاه بالاتری را به شما اختصاص می دهد.

پرداخت قیمت دوم

حداقل پرداخت هزینه به میزان پرداخت نفر قبلی مزایده بستگی دارد.

تاثیر قیمت

قیمت پیشنهادی شما در مزایده در قرار گیری جایگاه تبلیغات شما در گوگل تاثیر گذار است.

اهمیت کیفیت

کیفیت متن تبلیغات شما و صفحه فرود در تعیین جایگاه وب سایت موثر است.

لیست پلن ها و قیمت ها

نام پلن ها پلن 1
10,380,000ريال
پلن 2
20,241,000ريال
پلن 3
39,790,000ريال
پلن 4
98,610,000ريال
پلن 5
195,490,000ريال
پلن 6
387,520,000ريال
نرخ پوند 50 £ 100 £ 200 £ 500 £ 1000 £ 2000 £
نرخ یورو 58 € 115 € 230 € 575 € 1.150 € 2.300 €
نرخ دلار 66 $ 131 $ 262 $ 655 $ 1.310 $ 2.620 $
نرخ درهم 240 د.إ 479 د.إ 958 د.إ 2.395 د.إ 4.790 د.إ 9.580 د.إ
حداکثر کليد واژه نامحدود نامحدود نامحدود نامحدود نامحدود نامحدود
دسترسی مستقیم به اکانت گوگل
دریافت گزارش روزانه از گوگل پشتیبانی می شود پشتیبانی می شود پشتیبانی می شود پشتیبانی می شود پشتیبانی می شود پشتیبانی می شود
مدیریت زمان،مکان،بودجه
خرید خرید خرید خرید خرید خرید

پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات تبلیغات گوگل

هنگامی که شما در گوگل یک عبارت را جستجو می‌کنید، در بالا و پایین صفحه، شاهد نتایجی خواهید بود که همراه با کلمه Ad (یا تبلیغ) نمایش داده شده‌اند. اینها تبلیغات گوگل هستند و با نتایج طبیعی جستجو فرق دارند. وب‌سایت‌هایی که به شکل تبلیغ در نتایج نمایش داده می‌شوند، بابت هر کلیک کاربران هزینه‌ای می‌پردازند.

اما آیا این نوع تبلیغات موثر هستند؟ جواب قطعی است: بله! تبلیغات گوگل تنها زمانی نمایش داده می‌شود که یک کاربر اقدام به جستجوی کلمات کلیدی شما (یعنی جستجوهای مرتبط با کسب و کار شما) کند. به علاوه، در تبلیغات گوگل، فقط زمانی از شما هزینه کم می‌شود که کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک کند. این دو مساله باعث بازدهی فوق‌العاده بالای ادوردز شده است.

اگر شما یک کسب و کار اینترنتی دارید، شکی نیست که با تبلیغات گوگل می‌توانید فروش خود را افزایش دهد. با اینحال، ما بارها دیده‌ایم که تبلیغات به دلیل عدم وجود مدیریت درست، فقط باعث هدر رفتن وقت و هزینه شده است. پس اگر قصد دارید از این روش تبلیغاتی برای افزایش فروش خود استفاده کنید، حتماً باید از تخصص آژانسی که با آن کار می‌کنید مطلع شوید.

برای تبلیغات در گوگل ادوردز، تنها چیزی که لازم دارید یک وب‌سایت است. البته، پسوند این وب‌سایت نباید ir. باشد. هر پسوند دیگری غیر از ir. مشکلی ندارد.

در صورتی که دامنه شما متعلق به ایران است، برای تبلیغ دادن در گوگل می‌بایست یک دامنه غیر از ir. ثبت کنید و سایت خود را بر روی این دامنه نیز بالا بیاورید. توجه داشته باشید که این دامنه به هیچ وجه نباید کاربر را به دامنه ir. شما منتقل کند و می‌بایست یک سایت مستقل بر روی آن وجود داشته باشد. در ضمن، خوب است که این سایت را در حالت noindex قرار دهید تا در نتایج طبیعی گوگل نمایش داده نشود و تداخلی با سایت اصلی شما ایجاد نکند.

توجه داشته باشید که در صورت ریدایرکت کردن دامنه، ممکن است سایت شما توسط گوگل تعلیق شود و مجبور باشید تا چند هفته برای باز شدن آن تلاش کنید.

گوگل دو نوع مختلف تبلیغ در اختیار کاربران قرار داده است. اولین نوع که تبلیغات در جستجو (Search Ads) نام دارد، تبلیغاتی است که در خود جستجوهای گوگل به صورت متنی نمایش داده می‌شود. دومین نوع نیز تبلیغات نمایشی (Display Ads) می‌باشد که در وب‌سایت‌های مختلف طرف قرارداد با گوگل نمایش داده می‌شود و می‌تواند حاوی محتوای چند رسانه‌ای هم باشد.

شرکت پیام آوران پارسیان می‌تواند در مدیریت اصولی و موثر هر دو نوع تبلیغ همراه شما باشد.

احتمالاً بدانید در حال حاضر گوگل ایران را تحریم کرده و تبلیغ مستقیم در گوگل برای ایرانی‌ها امکان‌پذیر نیست. با اینحال ما با ثبت شرکت در خارج از ایران، می‌توانیم تبلیغات شما را در این سرویس تبلیغاتی منتشر کنیم. اما آیا این موضوع برای شما خطرناک است و ممکن است پول شما بلوکه شود؟ خیر، ما مدت بسیاری است که در زمینه ادوردز فعالیت داریم و به دلیل رسمی بودن فعالیت خود، هیچگاه با این مشکل مواجه نشده‌ایم.

هزینه هر کلیک شما هنگام تبلیغ در گوگل، به موارد بسیاری بستگی دارد. در درجه اول باید به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات گوگل ادوردز، به صورت مزایده‌ای عمل می‌کند. این یعنی شما با سایر کسانی که بر روی یک کلمه کلیدی تبلیغ داده‌اند به رقابت می‌پردازید و جایگاه شما مشخص خواهد شد. برای مثال، اگر رتبه اول را بدست آورید، تبلیغ شما اولین چیزی است که در صفحه نمایش داده می‌شود.

اما این مزایده بر چه اساس خواهد بود؟ گوگل دو فاکتور مختلف برای تعیین جایگاه شما دارد. اولین فاکتور قیمتی است که حاضرید بابت هر کلیک بپردازید. فاکتور دوم نیز کیفیت تبلیغ و البته سایت شماست. توجه داشته باشید که کیفیت تبلیغ برای گوگل اهمیت بسیاری دارد. تا آنجا که ممکن است با وجود پرداخت پول کمتر از طرف شما نسبت به رقبا، تبلیغتان را به عنوان اولین تبلیغ نمایش دهد

آخرین نکته که در بحث هزینه کلیک باید به آن توجه داشته باشید، سیستم مزایده گوگل است. این سیستم به نام قیمت دوم شناخته می‌شود. طبق این سیستم، شما هیچوقت قرار نیست قیمتی که خودتان برای گوگل تعیین کردید را پرداخت کنید. بلکه همانقدر پرداخت خواهید کرد که از نفر قبل از خود بالاتر باشید.

برای آنکه مسائل مطرح شده را بهتر درک کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ویدئوی نحوه کار تبلیغات گوگل ادوردز را که توسط تیم پیام آوران پارسیان زیرنویس شده و در ابتدای این صفحه قابل دسترس است، تماشا نمایید.

قبل از آنکه این مساله را توضیح دهیم، توجه داشته باشید که کیفیت تبلیغ شما در هر کلمه به صورت جداگانه حساب می‌شود. این کیفیت با امتیازی از 10 مشخص خواهد شد.

گوگل کیفیت یک تبلیغ را بر اساس 3 فاکتور می‌سنجد:

مرتبط بودن متن تبلیغ (Ad Relevance): اگر تبلیغ شما به نحوی نوشته شده باشد که با جستجوی کاربر مرتبط باشد، امتیاز بیشتری خواهد گرفت.

تعداد کلیک‌های مورد انتظار (Expected CTR): طبیعتاً هر چقدر تبلیغ شما مرتبط‌تر و جذاب‌تر باشد، کلیک‌های کاربران بر روی آن بیشتر است. بنابراین گوگل تعداد کلیک را به عنوان یک شاخص کیفیت برای تبلیغات خود در نظر می‌گیرد.

کیفیت وب‌سایت (Landing Page Experience): برای گوگل اهمیت دارد که آیا وب‌سایت شما پاسخ نیاز کاربر را می‌دهد یا نه. پس هر چقدر وب‌سایت مرتبط‌تر باشد و کاربر بیشتر در آن بماند، امتیاز کیفیت تبلیغ شما بالاتر خواهد بود.

دانش و تجربه ما نشان داده که کیفیت خوب یک تبلیغ می‌تواند تاثیری بی‌نظیر برای شما داشته باشد. زمانی که یک تبلیغ از نظر کیفیت به امتیاز 10 برسد، حتی ممکن است بتواند با کمترین قیمت ممکن بر روی هر کلیک نیز در جایگاه اول قرار بگیرد. این یعنی هزینه‌های شما نصف یا حتی کمتر می‌شود و در عوض بازدهی تبلیغتان به طرز قابل توجهی زیاد خواهد شد.

از طرف دیگر، ممکن است امتیاز کیفیت تبلیغ شما 2 یا 3 شود. در چنین شرایطی، حتی اگر شما حاضر باشید مبلغ بسیار زیادی هم بابت هر کلیک بپردازید، باز هم گوگل به سختی شما را در جایگاه‌های اول صفحه نمایش خواهد داد.

ما تجربه زیادی در زمینه تبلیغات گوگل داریم و بنابراین به خوبی می‌دانیم که چه متن‌هایی می‌توانند امتیاز کیفیت خوبی در گوگل کسب کنند و کلیک‌هایی زیادی را نیز بدست آورند. بنابراین به راحتی می‌توانیم کیفیت متن تبلیغ شما را با بهینه سازی مداوم آن افزایش دهیم. این یعنی کیفیت تبلیغ مشتریان ما معمولاً کمتر از 7 نیست. اما برای امتیاز بالاتر، نیاز است که کیفیت وب سایت شما نیز مناسب باشد. پس در صورتی که امتیاز مناسبی نداشتید، می‌توانیم پیشنهاد تغییراتی را در وب‌سایت به شما بدهیم که باعث بهتر شدن آن و در نتیجه افزایش نمره شما می‌شوند.

گوگل ادوردز راه‌هایی برای تعیین قیمت به صورت اتوماتیک در اختیار ما قرار می‌دهد (مثلاً تنظیماتی که به صورت اتوماتیک، بیشترین کلیک ممکن در روز را برای شما خواهد گرفت یا همواره شما را بالای صفحه نمایش می‌دهد).

اما ما جز به درخواست مشتری، سراغ این روش‌های اتوماتیک نخواهیم رفت. چرا که کنترل تبلیغات را سخت‌تر می‌کنند و پول شما سریع‌تر خرج می‌شود. به جای اینکار، ما قیمت پیشنهادی هر کلمه در تبلیغات شما را به صورت دستی تعیین می‌کنیم. اینکار شاید هزینه زمانی بیشتری برای ما داشته باشد، اما در عوض مطمئن هستیم که شارژ تبلیغات گوگل شما به بهترین نحو مصرف می‌شود.

ما در خدمات تبلیغ گوگل خود، برای شروع همیشه قیمت را روی کمترین مقدار ممکن می‌گذاریم و صبر می‌کنیم تا امتیازهای شما مشخص شود. پس از مشخص شدن امتیاز، معمولاً هزینه حضور در پایین، بالا یا حتی رتبه اول کمتر می‌شود. سپس قیمت‌های پیشنهادی گوگل را با شما در میان می‌گذاریم و به مرور آنها را افزایش می‌دهیم.

در گوگل ادوردز، سه نوع کلمه کلیدی وجود دارد:

تطبیق گسترده (exact match): زمانی که شما عبارت "خرید کتاب" را به گوگل بدهید، در تمام جستجوهای مرتبط از نظر گوگل نمایش داده خواهید شد. هنگام استفاده از این روش، معمولاً هزینه و کلیک‌های شما بالاست، اما بازدهی تبلیغات کمتر است. چرا که ممکن است شما در عبارتی مثل "خرید لباس" هم نمایش داده شوید.

تطبیق عبارتی (prahse match): زمانی که شما عبارت "خرید کتاب" را به گوگل بدهید، در تمام جستجوهایی که عین این عبارت در آنها وجود دارد، نمایش داده خواهید شد. برای مثال شما در عبارت "خرید کتاب درسی" و "سایت خرید کتاب" نمایش خواهید داشت. بازدهی این روش بسیار بهتر از تطبیق گسترده است، اما برای کنترل بهتر آن، لازم است کلمات کلیدی منفی، یعنی کلماتی که نمی‌خواهید در آنها نمایش داده شوید، نیز به کمپین شما اضافه شوند. برای مثال ممکن است به دلیل نداشتن کتاب داستان، کلمه "داستان" را به عنوان یک کلمه منفی اضافه کنید.

تطبیق دقیق (exact match): در این حالت، شما فقط کلمه کلیدی مورد نظر خود را هدف قرار می‌دهید. یعنی وقتی عبارت "خرید کتاب" را به گوگل بدهید، فقط در همین عبارت نمایش داده خواهید شد. در این روش شما بیشترین کنترل را بر روی هزینه و تبلیغ خود خواهید داشت و در نتیجه، بازدهی شما نیز عالی است. با اینحال، تعداد کلیک‌های دریافتی شما کمتر است.

ما همواره به مشتری‌های خود پیشنهاد می‌دهیم که به سراغ کلمات کلیدی تطبیق دقیق بروند. چرا که با این روش می‌توانند تا جای ممکن از هدر رفتن هزینه‌های خود جلوگیری کنند، بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشند و بتوانند تبلیغ خود را به خوبی کنترل کنند.

با اینحال، در مواردی مشتری‌های ما به دنبال کلیک‌های بیشتری هستند. در این مواقع است که ما روش تطبیق عبارتی را به آنها پیشنهاد می‌دهیم.

در تبلیغات گوگل شما به تنظیمات بسیار گسترده‌ای دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید زمان و روزهای مورد نظر خود برای نمایش تبلیغ را مشخص کنید. حتی ادوردز را به نحوی تنظیم کنید که در مواقعی، درصد مصرف شما را کمتر کند. مثلاً می‌توانید از ساعت 9 شب تا 9 صبح، 50% هزینه کمتری خرج کنید.

گزینۀ دومی که گوگل در اختیار شما قرار می‌دهد، تنظیمات دستگاه است. شما می‌توانید تبلیغات خود را به کامپیوتر، تبلت یا موبایل محدود کنید یا حتی بودجه خود را روی هر کدام از این دستگاه‌ها محدود کنید.

گزینۀ دیگری که در گوگل وجود دارد، سن و جنسیت مخاطبان است. مثلاً اگر بازار هدف شما فقط بانوان یا کودکان باشند، امکان محدود کردن تبلیغات به این قشر خاص نیز وجود دارد.

آخرین گزینه‌ای که خوب است با آن آشنا باشید، امکان هدفگیری مکان است. یعنی می‌توانید تبلیغ خود را به یک کشور یا شهر محدود کنید. البته این امکان به شما اجازه نمی‌دهد ایران را هدف بگیرید.

اول بودن شما در گوگل بسته به کیفیت و قیمت شما دارد. معمولاً با افزایش مبلغ، امکان اول بودن در گوگل وجود دارد. با اینحال، معمولاً گوگل بر اساس افزایش هزینه، نمایش شما را به صورت درصدی در بالای صفحه افزایش می‌دهد. یعنی بر اساس افزایش هزینه هر کلیک، ممکن است نمایش شما 50%، 60% یا ... بالای صفحه و در باقی موارد پایین صفحه باشد.

مقالات تبلیغات گوگل

شعار تبلیغاتی یا Slogan چه تاثیری در کسب و کار شما دارد
شعار تبلیغاتی (اسلوگن) مجموعه ای از کلمات کلیدی است که به منظور مشخصی برای شناسایی کالا یا خدمات کمپانی بکار برده میشود و اگر به درستی انتخاب شود ویژگی های اساسی کمپانی را به مخاطبین از جمله سرمایه گذاران به مشتریان و تامین کنندگان به متقاضیان انتقال میدهد و ماموریت کمپانی را مشخص میکند. ادامه
نکات مهم در برندسازی شخصی Personal Branding که باید به آن توجه نمایید
زمانی که ما در مورد برند سازی شخصی صحبت به میان می آوریم در واقع به ایجاد و ترویج آنچه که برای شما در مسیر پیشرفت پیش می آید اشاره می کنیم . نام تجاری شخصی یا برند شخصی شما ترکیبی ست منحصر به فرد از مهارت ها و تجربیاتی که دانش ان را دارید ادامه
چرا وجود یک وب سایت در کنار شبکه های اجتماعی در آنلاین مارکتینگ امری ضروری است ؟
اگر روزی برخی از شبکه های اجتماعی از دسترس خارج شوند، تکلیف مخاطبانتان در شبکه های مجازی چه می شود . بهترین کاری که می توانید به منظور نگه داشتن مخاطبانتان داشته باشید ادامه
چگونه می توان شبکه های اجتماعی را بهینه کرد ؟
شبکه های اجتماعی یا (SMO) Social Media Optimization این روزها بسیار مورد توجه افراد در سنین مختلف است . طبق آخرین آمر به دست آمده 80 درصد مردم در دنیا به شبکه های اجتماعی پیوستند . بهینه سازی شبکه های اجتماعی می تواند به شما کمک بسیاری کند تا بتوانید محصوب و خدامت خود رابه یک برند تبدیل کنید و در نهایت به افزایش فروش بیشتر با استفاده از تولید محتوای مرتبط، به روز و جدید و منحصر به فرد بپردازید . در این صورت به جذب مخاطب بیشتری می پردازید . ادامه
رنگ برند چه تاثیری در افزایش فروش دارد ؟
اصولا صاحبان برندها گاهی اوقات تصمیم های جدی ای در ارتباط با رنگ برند خود می گیرند که این می تواند یک تصمیم درست و به موقع در افزایش فروش باشد . یک رنگ در برند یا فروش محصولات می تواند باعث محبوبیت شما شود و نیز در بالا بردن تعامل و همچنین کاربران بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد . ادامه
اینفلوئنسر یا تبلیغات دهان به دهان چیست ؟
اینفلوئنسر و اینفلونسر مارکتینگ بخشی از دیجیتال مارکتینگ است، یکی از دلایلی که این نام بین مردم پر رنگ شد، گسترش آن در شبکه های اجتماعی ست . این روزها رسانه های اجتماعی در بین مردم و زندگی آن ها به قدری نفوذ کرده که زندگی کردن بدون شبکه های اجتماعی برای مردم به گونه ای می توان گفت سخت است و وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند . ادامه
برندینگ یا برندسازی ( Digital Branding) چیست ؟
برند سازی هر کسب و کاری از مهمترین جنبه های آن تجارت و در عین حال از قدیمی ترین و قدرتمندترین شیوه بازاریابی و همچنین افزایش فروش محسوب می شود و این موضوع تا حدی اهمیت دارد که هر تجارتی در بدو شروع فعالیت های خود نیازمند جدی به موضوع برندینگ است ادامه
انواع بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing ) در اصطلاح به استفاده از ابزارهای دیجیتال و مدیاهای جدید در دنیای تجارت محسوب می شود که این گونه از بازاریابی تا حد زیادی به استفاده از شبکه اینترنت منوط میباشد ادامه
آمازون به کمپین خرید گوگل پایان داد
گزارش از شرکت دیجیتال مارکتینگ مرکل نشان می دهد که آمازون بعد از گذشتن از Q1 ناگهان تصمیم گرفت در 28 آپریل، کمپین خرید گوگل را متوقف کند . ادامه