گزینه های جدید گوگل برای کمک به شما در طول Covid19

کووید 19 و گزینه های جدید گوگل برای کمک به شما

خیلی از افراد  و کسب و کار ها برای مقابله با ویروس کرونا، تمام تلاش خود را کرده اند تا بتوانند یک کمک به مردم باشد ولی گوگل فراتر از همه پیش رفته است که این کمک ها واقعا چشمگیر بوده است. گوگل مدت زیادی است که برای ارائه خدمات تلاش می کند. باهم چندتا از خدمات ارائه شده گوگل برای کمک به مشاغل در جریان بحران COVID-19، بررسی می کنیم.

بعضی از این خدمات می توان به :

  • فروش رایگان در گوگل
  • تخفیف ویژه برای شرکت های خبری
  • در دسترس بودن API Health Cloud.
  • طرح های جدید برای منافع دولتی
  • بهترین روش های خدماتی برای وب سایت های آموزشی

و... اشاره کرد. البته این ها تنها به روزرسانی هایی نیستند که گوگل در این هفته های اخیر ارائه داده است.

جستجوی گوگل

شما می توانید به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنید؛ محصولات و خدمات خود را بفروش برسانید.
گوگل موارد زیر را در تاریخ 21 آوریل اعلام کرد:

  • نتایج جستجو در برگه خرید Google در درجه اول شامل لیست کالاهای رایگان قرار می گیرد و به فروشندگان کمک می کند تا فارغ از اینکه در گوگل تبلیغ کنند، با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند.
  • تبلیغ کنندگان: این تغییر بدان معنی است که کمپین های پرداخت شده اکنون می توانند با لیست های رایگان افزوده شوند.
  • خرده فروشان: با انتخاب فیلد محصولات قبلی خود به سطوح برنامه Google، می توانید محصولات خود را در لیست های رایگان، مشاهده کنند.
  • کاربران موجود در مراکز فروش و تبلیغات خرید: اگر در سطوح برنامه Google قرار نگرفتید، ممکن است واجد شرایط باشید که محصولات خود را در لیست های رایگان نشان دهید. برای شرکت در این مرحله اقدامات دیگری لازم نیست. اگر تاکنون آن را انتخاب نکرده اید، می توانید آموزش های ارائه شده را مشاهده نمایید.
  • کاربران جدید مراکز فروش: گوگل در تلاش است تا روند کار در طی هفته ها و ماه های آینده را ساده تر کند.
    کاربران باید قبل از پایان ماه آوریل تغییرات را ببینند و گوگل قصد دارد تا قبل از پایان سال این گزینه را در سطح جهان گسترش دهد.

نکته:

شما می توانید آگهی های لیست محصولات (PLA) را که از قبل در بازار شما وجود دارد با گزارش های PLA SEMrush's Study بخوانید. این گزارش ها به شما امکان می دهند عملکرد و ظاهر تبلیغات لیست بندی محصولات تبلیغاتی را در SERP تجزیه و تحلیل کنید. شما یک گزارش برای کشف رقبای PLA، نگاهی به نسخه های واقعی PLA ها و تحقیق در مورد موقعیت های کلیدی PLA پیدا خواهید کرد. از این گزارش ها استفاده کنید تا ببینید تبلیغات Google Shopping شما اجرا می شود و قیمت آن محصولات چیست.

تبلیغات رایگان در گوگل در دوران کرونا

شراکت گوگل با دیگر شرکت ها

گوگل همکاری جدیدی با PayPal دارد که به بازرگانان اجازه می دهد حساب های خود را  لینک دهند. آن ها همچنین در حال همکاری با شرکای موجود مانند Shopify ، WooCommerce و BigCommerce هستند "تا تجارت دیجیتالی برای مشاغل در هر اندازه قابل دسترسی تر باشد."

بهترین راهکارهای منتشر شده برای وب سایت های آموزشی در جستجوی Google

تحت منابع و نکات COVID-19 ، گوگل توصیه هایی را برای کمک به سایت های آموزشی و ارائه ابزارها و محتوای آن ها، ارائه داده است. شامل موارد زیر بود:

  • اطمینان حاصل کنید که ابزار یا محتوای رایگان شما بدون نیاز به ورود به سیستم در دسترس است، زیرا صفحات پنهان شده سیستم توسط Googlebot ، crawl و  index نمی شوند، به این معنی که این صفحات در جستجوی گوگل را نشان داده نمی شوند.
  • اگر اخیراً صفحات یا منابع جدید را به سایت خود اضافه کرده اید، از گوگل بخواهید URL های خود را دوباره ویرایش و crawl کند. این کار را می توان از طریق ابزار بازرسی URL برای صفحات فردی یا از طریق فایل site map برای بسیاری از صفحات انجام داد.
  • اگر اطلاعیه های مربوط به ویروس کرونا، مانند اطلاعیه های تعطیلی مدرسه یا اعلامیه های بهداشتی دارید، باید داده های ساختاری ویژه آن را به صفحات وب خود اضافه کنید. برای کسانی که به ایجاد تغییر در HTML دسترسی ندارند و یا اعلامی فوری دارند، شما می توانید اعلامیه را در کنسول جستجو ارسال کنید.
  • بررسی کنید که کدام جستجوی مربوط به ویروس کرونا، وب سایت شما در جستجوی گوگل ظاهر می شود و در رتبه های بعدی قرار دارد، همچنین بررسی نرخ کلیک در کنسول جستجو گوگل اطمینان حاصل کنید که پاسخ های ارائه شده شما صحیح است.
  •  به Google Trends توجه داشته باشید تا ببینید افرادی که در حال حاضر در حال جستجو هستند و از این داده ها استفاده می کنند تا تعیین کنید به چه سؤالی باید پاسخ دهید و از آن ها برای تولید محتوا استفاده کنید.
  • منابع جدید توسعه دهنده وب را بررسی کنید تا مطمئن شوید وب سایت شما در طول همه گیری COVID-19 قابل دسترسی، ایمن و قابل استفاده است.

بهترین روش های جدید بهینه سازی

هفته گذشته گوگل روش جدیدی را برای صاحبان وب سایت ارائه داد تا سریعاً در بالای وب سایت خود بنری بنویسند که بازدید کنندگان را از هرگونه تغییر ناشی از بیماری همه گیر کرونا آگاه می کند. کاربران بهینه سازی فقط قادر به انجام 10 شخصی سازی سایت در همان زمان بودند، اما قوانین تغییر کردند و به مدت 90 روز ، کاربران می توانند سایت خود را هر چند وقت یکبار به روز کنند.

این هفته گوگل بهترین شیوه را برای استفاده از Optimize برای ایجاد بنری که کار می کند ارائه داد. نکاتی درباره الگوهای در مقابل آگهی های سفارشی وجود دارد، از Optimize برای ایجاد شخصی سازی استفاده می کنید که به طور موقت نسخه دیگری از سایت شما را نمایش می دهد و نکاتی درباره کاهش حواس پرتی، تنظیم صفحات پرسش و پاسخ و ایجاد پیام برای دستگاه های تلفن همراه را ارائه می دهد. شما می توانید به دلیل بحران ویروس کرونا، بهترین روش ها در ویژگی جدید Optimize برای به روزرسانی وب سایت را مشاهده نمایید.

تبلیغات گوگل در زمان بحران ویروس کرونا

گوگل اعلام کرده است به دلیل بحران کرونا و مهم بودن اخبار درباره ی این موضوع، کمک هزنیه ای را برای شرکت های خبری اختصاص داده است. همه ما پیگیر اخبار بحران ویروس کرونا هستیم و به آگاهی نیاز داریم، گوکل به تبلیغات در صفحات خبری به حمایت از سازمان های خبری و روزنامه نگاران کمک می کند تا آخرین اطلاعات را به ما ارائه دهند. ابتکار Google News تلاش کرده است تا روش های جدیدی را برای "ارائه پشتیبانی فوری مالی برای آن دسته از سازمان های خبری در سراسر جهان که روزنامه نگاری اصلی تولید می کنند" پیدا کند.

گوگل تصمیم گرفته تا پنج ماه از گرفتن هزینه خدمات تبلیغاتی برای ناشران خبر در سطح جهان، خودداری کند. این بر پایه صندوق امداد اضطراری روزنامه نگاری GNI است که به هزاران ناشر خبر کوچک و محلی در سطح جهان و سایر برنامه ها برای حمایت از صنعت کمک می کند. با این تلاش ها، هدف ما این است که به سازمان های خبری کمک کنیم تا در این مدت برخی از هزینه های مدیریت مشاغل خود را کاهش دهند.

پیشرفت های ایجاد شده در مرکز داده تبلیغات گوگل

گوگل داده های خود را به روز کرده است تا دستیابی به اطلاعات بهتر و تجزیه و تحلیل سریعتر داده ها را آسان تر کند.
پیشرفت در مرکز داده تبلیغات شامل موارد زیر است:

  • با افزودن حساب سلف سرویس برای Google Ads، مدیر کمپین و Display & Video 360 ارتباط برقرار می کنید. این گزینه به شما کمک می کند تا با دسترسی آسان تر به داده های کمپین تبلیغاتی گوگل (Google ads) خود در بین چندین محصول دسترسی داشته باشید. کاربران همچنین می توانند ساختارهای حساب چند سطحی ایجاد کنند.
  • اکنون تجزیه و تحلیل با یک محیط Sandbox ساده تر شده است و شامل جمع آوری مجموعه داده جدید آزمایشی است که می تواند برای آزمایش داده ها و توسعه پرس و جو مورد استفاده قرار گیرد.
  • کاربران به رایج ترین نوع تجزیه و تحلیل در Ads Data Hub در کتابخانه سؤالی که اخیراً راه اندازی شده است، به بیش از 20 قالب دسترسی دارند و این گزینه را دارند که الگوهای جدیدی را از طریق فرم بازخورد محصول ارائه دهند.

پیشرفت های ایجاد در مرکز تحقیقات تبلیغات گوگل

ابزارهای ارائه شده گوگل در بحران ویروس کرونا

گوگل راه حل دسترسی Cloud Solution از راه دور BeyondCorp را راه اندازی کرد.

Cloud Solution به کارمندان از راه دور امکان دسترسی به برنامه های وب داخلی را بدون نیاز به یک VPN از راه دور، می دهد. تقریباً از هر مکانی با استفاده از هر دستگاهی به این موارد قابل دسترسی است.

آنچه گوگل در مورد این اعلامیه آورده است:

"از آنجا که تعداد کارکنان از راه دور در یک دوره کوتاه به طرز چشمگیری افزایش می یابد، یک مورد که بارها و بارها شنیده ایم این است که سازمان ها به یک روش ساده تر برای دسترسی به برنامه های کلیدی داخلی نیاز دارند. آن ها نمی توانند به سیستم های خدمات به مشتری، برنامه های مرکز تماس، ردیاب های نرم افزاری، داشبورد مدیریت پروژه، پورتال های کارمندان و بسیاری از برنامه های وب دیگر دسترسی پیدا کنند که معمولاً هنگام حضور در شبکه شرکتی در یک دفتر، می توانند از طریق یک مرورگر به آن ها دسترسی پیدا کنند. "

گوگل از دسترسی عمومی API Health Cloudخبر داد

وی گفت: "امروزه سازمان های بهداشت و درمان نیاز به فناوری آسان و با استفاده از تبادل اطلاعات بهداشتی دارند.
گوگل روز دوشنبه اعلام کرد که آن ها API Health Cloud را به طور گسترده در دسترس صنعت قرار داده اند. "API به سازمان های بهداشتی اجازه می دهد تا داده های کلیدی را از طیف وسیعی از ورودی ها و سیستم ها در دست گیرند و مدیریت کنند.

گوگل راه حل های دیگری را ذکر کرد که می تواند توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای شناسایی بیماری ویروس کرونا استفاده شود. این موارد شامل موارد زیر است:

  • خدمات مراقبت مجازی و خدمات بهداشتی و درمانی: ارائه دهندگان خدمات بهداشتی می توانند جلسات ویدئویی را به بیماران ارائه دهند و اطلاعات بیمار را برای دسترسی آسان و در عین حال حفظ امنیت داده ها و انطباق HIPAA در Google Drive ذخیره کنند.
  • قابلیت های همکاری برای کار از راه دور: سازمان های بهداشت و درمان با استفاده از G Suite و Google Meet می توانند با همکاران ارتباط برقرار کرده و کار را از راه دور پیگیری نمایند.
  • نماینده مجازی واکنش سریع جدید: این نماینده پشتیبانی خدمات سلف سرویس مکالمه 24/7 به کارکنان مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا سریعاً به بیماران پاسخ دهند و استرس را در خطوط هوایی و مراکز تماس کاهش دهند.
  • مجموعه داده های بهداشت عمومی با تقاضای بالا: API به سازمان های بهداشتی و درمانی کمک می کند COVID-19 را با یک مخزن از پیش میزبان داده های مراقبت های بهداشت عمومی مطالعه کنند.
  • تجسم خدمات اساسی: با ترکیب Google Maps Platform و مجموعه داده های COVID-19 ، سازمان های بهداشت و درمان می توانند از اطلاعات برای یافتن تجهیزات مهم استفاده کنند، مکان های آزمایش را ارائه دهند، راهنمایی های لازم را به بیماران و مسیرهای پزشکی را برای گیرندگان انجام دهند.
  • اعتبارهای تحقیقاتی گوگل Google Cloud: می خواهد به محققان، مؤسسات آموزشی، غیرانتفاعی و شرکت های داروسازی با دسترسی به توان محاسباتی مقیاس پذیر، به تحقیقات COVID-19 کمک کند. سازمان ها می توانند برای دریافت بودجه برای پروژه های مرتبط با درمان، تکنیک ها و مجموعه داده های متقاضی، از اعتبار تحقیقاتی استفاده کنند.

دسترسی عمومی API Health Cloud در گوگل