ویروس کرونا و وب سایت شما

شروع بهینه سازی وب سایت در دوران ویروس کرونا

ویروس کرونا جهان را دچار یک چالش بزرگ کرده است. باتوجه به شرایط فعلی و شیوع این ویروس در سطح جهان، بسیاری از کسب و کار ها دچار مشکل شده اند. برخی از مشاغل به طور کامل متوقف شده اند و برخی دیگر نیز کم و بیش فعالیت خود را آغاز کرده اند. مشاغل حوزه ی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ نیز به همین صورت برخی کاملا  از فعالیت دست کشیده اند و برخی دیگر به کندی در حال فعالیت هستند.

داشتن وب سایتی عالی در دوران ویروس کروناداشتن وب سایتی عالی در دوران ویروس کرونا

نکات مهم درباره ی وب سایت و به روز رسانی برای مشتریان خود

با این توصیه های وب سایت، مشتریان خود را از عملکردهای تجاری و خدمات و محصولات فعلی خود مطلع کنید:

1. یک بنر وب سایت موقت اضافه کنید

اگر در صنعت پزشکی، بهداشت یا آموزش هستید و یا پیام فوری مربوط به مشاغل خود دارید، یک پیام بنر موقت را در بالای وب سایت خود اضافه کنید. این یک روش عالی برای به روزرسانی برای بازدید کنندگان وب و مشتریان است. این یک راه اندازی ساده با استفاده از افزونه ها یا یک عکس است که به راحتی می توانید آن را تغییر داده یا حذف نمایید.

2. یک صفحه اخبار مهم برای کسب و کار خود ایجاد کنید

اکثر شرکت ها در حال انتشار و به اشتراک گذاری یک برنامه تداوم تجارت هستند. از آنجا که وب سایت شما به طور معمول قطبی برای مشتریان و جامعه است، می توانید طرح استمرار و اخبار مهم را در وب سایت خود به عنوان یک پست وبلاگ یا صفحه جدید ارسال کنید.

3. صفحه تماس و سؤالات متداول را تهیه کنید

اگر یک صفحه تماس در وب سایت خود دارید، این مکان مناسب برای ارسال اطلاعات در مورد هرگونه تغییر در مشاغل از نظر نحوه برنامه ریزی قرار ملاقات ها و تماس با تیم شما است. شما همچنین می توانید یک صفحه پرسش و پاسخ نیز برای کاربران خود اضافه نمایید.

4. ثبت رویداد و اطلاعات را به روز کنید

اگر هرگونه رویدادهای حضوری برنامه ریزی شده دارید، اطلاعات رویداد و جزئیات ثبت نام را مرور کنید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات در وب سایت شما دقیق است. حتی اگر شما رویداد آینده را لغو نمی کنید، ممکن است بخواهید در وب سایت اعلام کنید که این رویداد هنوز هم برنامه ریزی شده است. اگر این رویداد را لغو می کنید، مطمئن شوید که هرگونه خرید اینترنتی ثبت نام خاموش است.

به روز رسانی وب سایت برای مشتریان

وب سایت خود را برای مشتریان به روز رسانی کنید

نکات مهم برای آمادگی وب سایت و تیم شما

برای بیشتر مشاغل، وب سایت شما نقش بسیاری در عملکرد و بازاریابی شما دارد. ما برای ادامه کار وب سایت شما  توصیه می کنیم مراحل زیر را انجام دهید:

1. ذخیره اطلاعات و ایمن ورود به سیستم

اطمینان حاصل کنید که هرگونه اطلاعات ورود به سایت و ثبت دامنه شما در یک مکان امن ذخیره شده است و اینکه چندین کارمند می دانند این اطلاعات را از کجا می توانند پیدا کنند. معمولا یک نفر در شرکت باید بتوانید وب سایت را مدیریت کرده و تمام اطلاعات ورود به سیستم را اداره کنید. اگر این فرد در دسترس نباشد، می تواند باعث تاخیر در تغییرات یا رفع شود.

2. تعمیر و نگهداری و امنیت را ادامه دهید

درست همانطور که همه ما دست های خود را شستشو می دهیم و برای سلامتی خود اقدام می کنیم، حفظ و به روز کردن سایت شما بهترین راه برای ایمن کردن سایت است. این امر می تواند وسوسه انگیز باشد که اجازه دهیم این فرایندها در کنار هم قرار گیرند، اما انجام تعمیر و نگهداری منظم می تواند از مشکلات و هزینه های آینده جلوگیری کند.

3. اعلان های فرم وب سایت را مرور کنید

اکثر فرم های وب سایت پس از ارسال فرم، اعلان نامه الکترونیکی ارسال می کنند و ایمیل شامل کلیه جزئیات فرم است. توصیه می کنیم آدرس ایمیل را برای فرم های وب خود بررسی کنید. در صورت امکان، سعی کنید از یک آدرس ایمیل همه گیر یا ایمیل دیگر استفاده کنید که به اعضای چند تیم می رود. اگر یک عضو تیم در خارج از دفتر باشد، این احتمال از دست دادن اعلان فرم را کاهش می دهد.

برنامه استمرار تجارت پیام آوران پارسیان در زمان بحران ویروس کرونا

پیام آوران پارسیان با ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز متعهد می باشد تا اطمینان حاصل کند که می توانید به عنوان یک شریک وب به پشتیبانی مشتریان خود ادامه دهد. ما اقدامات احتیاطی زیر را برای اطمینان از تداوم مشاغل در طول COVID-19 انجام می دهیم:
کارمندان ما این توانایی را دارند که از راه دور در یک محیط امن و مولد کار کنند. از آنجا که ما همیشه این مزایا را به کارمندان پیشنهاد داده ایم، فرآیندهای بسیار مستحکم و سیستم های ایمن داریم.

برای وب سایت هایی که ما از آن ها را نگه داری می کنیم و میزبان آن ها هستیم، سیستم های نظارت امنیتی روزانه و پشتیبان گیری روزانه ما به صورت خودکار انجام می شود، بنابراین می توانیم به محافظت و امنیت حضور وب شما ادامه دهیم.
تیم پشتیبانی ما از یک سیستم داخلی استفاده می کند و اعضای تیم پشتیبانی، برای رسیدگی به درخواست ها و انجام تعمیر و نگهداری سایت شما همیشه در دسترس هستند.
با توجه به ماهیت تجارت ما، ما در مدیریت پروژه ها و برقراری ارتباط با مشتری از راه دور، تجربه زیادی داریم، بنابراین اطمینان داریم که همچنان در ارائه برنامه های زمانی و تعهدات پروژه خود ادامه خواهیم داد. اگر در مورد یک پروژه وب سایت خاص از تیم ما سؤال دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت پیام آوران پارسیان در دوران ویروس کرونا

خدمات شرکت پیام آوران پارسیان در دوران ویروس کرونا