info@papgroup.ir
(021)49 296

نقش تبلیغات بنری در برندینگ

بنرهای تبلیغاتی نقش مهمی را در آگاهی از برند ایفا می کنند. فرض کنید که شما یک شرکت خدمات سئو یا میزبانی وب را تاسیس کردید اما مردم چگونه باید از این کار شما خبردار گردند؟ شما می توانید از راه های زیادی کار بازاریابی شرکتتان را انجام دهید اما چیزی که در اینجا واقعا مهم است فاکتور اعتماد است. مردم چیزی را که همه جا ببینند به خاطر می­سپارند و به آن اعتماد می کنند. این روزها هدف گذاری های تبلیغاتی به شما اجازه می­دهد تا مشتریان مورد نظر شما به هر کجا که می روند تبلیغات شما را ببینند.

بعد از اینکه شما یک برند را ساختید (خدماتی یا محصول) شما باید چند المان را به حساب بیاورید که هویت برند شما را می سازند. این امر ابتدا با یک مفهوم آغاز می شود و سپس با یک هویت بصری که قابل تشخیص و تمیز بوده و مشتریان را تشویق به قدردانی می کند، مسیر خود را به جلو باز می کند و تلاش می کند تا در طول این مسیر پیام های مشخصی را به مشتریان برساند.

نقش تبلیغات بنری در برندینگ

با یک هویت برند بصری و منسجم شما قادر خواهید بود پیامی شفاف و واضح به جامعه هدف خود برسانید و در یک سطح احساسی با ایشان ارتباط برقرار کنید. این ارتباط از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به انگیزه، وفاداری و در نهایت اقدام عملی منجر خواهد شد و جامعه هدف شما را تبدیل به مشتری هایتان خواهد کرد.

بنرهای تحت وب یکی از مهم ترین ابزار ها برای ایجاد هویت برند آنلاین شما است. دقیقا مانند هر المان بصری دیگر از تصویر برند شما، بنر نیز باید مطابق با پیامی که می خواهید برسانید، سبک و استایل برند شما و بازار هدفی که تمایل به فروش در آن دارید طراحی شود.

به منظور رساندن پیام درست از طریق المان های بصری شما باید بر روی ثبات و پایداری سرمایه گذاری کنید: نمای ظاهری برند شما باید با استفاده از تمام ابزارهای تحت اختیار شما (لوگو، رنگ ها، تصاویر و بنر) با سبکی ثابت و استوار ایجاد شود.

تک تک عناصر در هویت برند شما قولی به خریداران می­دهد که این امر باید از طریق المان های گرافیکی شما که شامل بنرهای آنلاین نیز می باشد کاهش یابد. همواره به خاطر داشته باشید باید قولی را در نقطه آغاز روابطتان به مشتری هایتان بدهید که از همان لحظه قادر به عمل کردن به آن باشید و تلاش کنید تا طبق قولتان عمل کنید و اگر چنین کنید و بتوانید از عهده آن برآیید آن ها تبدیل به خریداران وفادار می شوند که از لحاظ احساسی به برند شما وابسته خواهند شد.

نقش تبلیغات بنری در برندینگ

تبلیغات بنری می­تواند یک عنصر کلیدی در هویت برند شما باشد و باید بر اساس یک مجموعه از قوانین بسیار واضح طراحی شود تا بنر شما از دل هزاران بنر تبلیغاتی دیده شده و به چشم بیاید. بسیار ساده و راحت می توان تبلیغات شما را با شامل شدن ویژگی­های غیر ضروری طراحی کرد چرا که این تکنولوژی امروزه بسیار آسان و سهل است. بدین گونه شما وسوسه خواهید شد که افکت های بیشتر و بیشتری بر روی بنر خود قرار دهید یا بنر تبلیغاتی خود را انیمیشنی و متحرک کنید هر چند که شاید واقعا نیازی به این کار ها نباشد. طراحی های کارتونی ساده و تمیز در برخی موارد ایده بسیار عالی خواهد بود اما به این نکته مهم توجه داشته باشید که توجه افراد و مشتری ها به بنر شما فقط در حد چند ثانیه است. پس حواستان را جمع کنید و به هیچ عنوان در تبلیغات اغراق نکنید و در تله «لوگوی من را بزرگتر بساز» نیفتید و در کنار همه اینها در بخش تبلیغاتی تحت وب همواره اصول سئو را مد نظر داشته باشد و در طراحی بنرها و طراحی سایت خود به کار بگیرید.