info@papgroup.ir
(021)49 296

مزایای استفاده از نقشه حرارتی Heat Map

هیت مپ چیست ؟

نقشه حرارتی یا Heat Map از کاربردی ترین تست های شمای گرافیکی است که رفتار کاربران را نشان می دهد و به ما در جهت تقویت و فروش محصولات کمک می کنند .  به نوعی آنالیزور رفتار کاربران است به منظور افزایش فروش و تبدیل شدن به برند .

هیت مپ یا نقشه حرارتی چیست ؟

به عنوان مثال مدیران فروشگاه هایی که محصولات بسیاری را برای عرضه در فروشگاه دارند استفاده از نقشه های حرارتی می تواند کمک کند که مشتری به کدام قسمت ها بیشتر اهمیت داده و گرایش مشتری به کدام محصول بیشتر و به کدام محصول کمتر است . همچنین می تواند به نوع قرارگیری محصول و قفسه ها و دیگر امکانات فروشگاه کمک کند .

استفاده از نقشه های حرارتی یا Heat mapدر بهینه سازی وب سایت یا سئو

نقشه های حرارتی می تواند قسمت هایی که پرکلیک تر هستند را نشان دهد . در واقع بیان کننده این است که کدام قسمت ها در وب سایت شما بازدید بیشتری داشته اند و بیشترین کلیک را گرفته اند تا  بتوانید با تمرکز بر روی عناصر بازدید کنندگان بیشتری را به نفع خود به وب سایتتان روانه کنید و در نهایت بتوانید به بهینه سازی وب سایت کمک بیشتری کنید  و اینکه چگونه محتوایی مورد پسند کاربران است و در نهایت به ما کمک می کند که چگونه می توانیم محصولات و خدمات مان را بهتر و راحت تر به فروش برسانیم .

نقشه های حرارتی می تواند به کمک تصاویر روشن و رنگی از قسمت های مختلف وب سایت این امکان را فراهم می کند که شما بتوانید متوجه شوید که کدام قسمت از وب سایتتان کمتر مورد بازدید قرار گرفته اند تا بتوانید بخش های مختلف وب سایتتان را مورد بازدید بیشتری قرار دهید و روی مخاطبین سرمایه گذاری کنید .

همچنین شما باید وب سایتی بسازید که استفاده از آن برای کاربران راحت تر باشد .

همچنین از مهم ترین بخش ها در نقشه های حرارتی هدر سایت است که ارتباط مستقیم با کاربر را دارد . در حال حاضر در وب سایت بخش مهم و قابل توجهی در جذب بازدید کننده وب سایت در نقشه های حرارتی را دارد . جملات کوتاه و پر معنی کلیک بیشتری را به ارمغان می آورند .