حذف ویژگی Average position از تبلیغات گوگل ادز

حذف و غیرفعال شدن ویژگی Average position 

یکی بهترین و سریع ترین روش های بازاریابی آنلاین استفاده از تبلیغات گوگل ادورز یا گوگل ادز می باشد. اگر از این خدمات گوگل استفاده کرده باشید کلمه Average Position را حتما شنیده اید. این قابلیت به ما امکان می دهد تا تبلیغات خود را در میان تبلیغات دیگر نمایش دهیم ولی خبر ها از حذف این ویژگی از گوگل ادز می گوید. با هم این خبر را بررسی می کنیم.

یک نماد از حذف Average Position گوگل

میانگین جایگاه یا Average Position چیست ؟

به خاطره بازار رقابتی که وجود دارد گوگل تبلیغات را بسته به پارامتر های گوناگون رتبه بندی می کند. که این رتبه را Average Position نمایش می دهد. این جایگاه ماینگین امتیاز تبلیغات شما می باشد که به شما می گوید در میان بازار تبلیغات چه جایگاهی دارید.

چرا میانگین جایگاه یا Average Position از سیستم گوگل ادز حذف می شود

گوگل ادز در سال گذشته معیار های جدیدی را معرفی کرد که می توانند این ویژگی را به طور دقیق تر بررسی کنند. با ارائه این ویژگی ها نقش Average Position کمتر شده و دیگر نیازی به استفاده از آن در سیستم گوگل ادز وجود ندارد چون جایگزین های بهتر و دقیق تری ارائه شده است.

طبق اعلامی که در 12 آگوست 2019 انجام شد قرار است ویژگی Average position در تاریخ 30 سمپتامبر 2019 غیر فعال شود.

با حذف این Average position ، ویژگی های وابسته به آن نیز غیر فعال می شوند که عبارتند از :

• قوانینی که با اسفاده از این ویژگی ایجاد شده اند
• ستون های سفارشی این ویژگی
• گزارش هایی که با این ویژگی فیلتر می شدند
• فیلتر های ذخیره شده با این ویژگی 
نماتد حذف و RIP شدن ویژگی Average Position گوگل


پیام آوران پارسیان با ارائه بهترین خدمات در زمینه آنلاین مارکتینگ، بهینه سازی و تبیلغات گوگل ادز و کلیه خدمات طراحی و بهینه سازی سایت در خدمت شما عزیزان می باشد.