info@papgroup.ir
(021)49 296

استفاده از شبکه های مجازی در ایران

حدود 70 درصد از جمعیت 80 میلیونی ایران را جوانان زیر 35 سال تشکیل می دهند . این آمار نشان می دهد که ایرانیان با ورود به اینترنت و دنیای دیجیتال بیشترین استفاده را در مقایسه با آمار جهانی دارند . در ایران به طور میانگین هر فرد به واسطه استفاده از 2 یا 3 دستگاه دیجیتال مثل کامپیوتر و گوشی هوشمند و تبلت وارد رسانه های اجتماعی و دنیای مجازی می شود . از این رو رسانه های اجتماعی برای تبدیل رهگذران به مشتری تبدیل به یک کانال با پتانسیل بالا شده اند که می توانند کسب و کار شما را رونق بخشند . با اینکه ایران به مدت چندین سال مورد تحریم قرار گرفته است اما با این حال به نوآوری های جهانی در بازاریابی معروف گشته است .

چگونه با استفاده از تلگرام و اینستاگرام بازاریابی کنیم؟

این آمار نشان میدهد که بازاریابان باید پیام و محتویات خود را برای دستگاه های تلفن همراه به طور سفارشی در آورند تا بتوانند در بازار ایران و برای ایرانیان جایگاهی داشته باشند . بازرگانان دیگر نمیتوانند به رسانه های سنتی تکیه کنند و محصول خود را به فروش برسانند پس باید وارد دنیای دیجیتال شوند چرا که دیجیتال از لحاظ اهمیت در حال رشد است و ممکن است تبدیل به نقطه ورودی برای مارک های تازه وارد بازار شود.ایرانیان فعال دیجیتال در حال حاضر 64 درصد از وقت خود را صرف رسانه های دیجیتال در مقایسه با 36 درصد در رسانه های سنتی می کنند . سابقه طولانی سانسور اینترنت و ممنوعیت در سایت های جهانی مانند فیس بوک ، گوگل، توییتر و یوتیوب در میان دیگران منجر به توسعه یک اکوسیستم منحصر به فرد دیجیتال شده است که شامل سیستم عامل های محلی مانند Telegram و سیستم عامل های جهانی دیجیتال از جمله Instagram و WhatsApp می باشد.در این بین تلگرام از محبوبیت بالایی برخوردار است و گزینه خوبی است برای بازاریابان اینترنتی که میخواهند در کانال های تلگرام تبلیغات ارزان با قیمت مناسب داشته باشند و به دنبال آن اینستاگرام و واتس آپ است. علیرغم محدودیت ها ایرانیان به پلتفرم هایی همچون Instagram و WhatsApp دسترسی دارند با این حال سیستم عامل های محلی رسانه های اجتماعی مانند تلگرام است که از بالاترین سطح محبوبیت برخوردار است بنابراین تبلیغات در تلگرام از اهمیت بالایی برخوردار است . بیش از 90 درصد وقت ایرانیان در تلگرام و اینستاگرام می گذرد همین امر باعث میشود که تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام از درجه اهمیت بالایی برخوردار شود . یکی دیگر از پلتفرم های آینده آپارت ، نسخه ی ایرانی یوتیوب است. در مقایسه با همتایان جهانی خود، مصرف کنندگان ایرانی به نظر می رسند که مارک های تبلیغاتی آنلاین را هدف قرار می دهند. پس اگر می خواهید محصول خود را به یک برند تبدیل کنید باید با مصرف کنندگان ارتباط قوی داشته باشید

آیا شما به دنبال راه و روش جدید برای توسعه کسب و کار خود می باشید ؟

اگر شما همانند کسانی هستید که به دنبال روشی جدید برای توسعه کسب و کار خود می باشید مطمئن شوید که اینستاگرام را در تبلیغات خود جای داده اید . اینستاگرام با فراهم کردن قابلیت هایی چون به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو فرصت بهتری را برای شما فراهم کرده تا بتوانید چشم انداز بهتری را برای شغل خود داشته باشید. تبلیغات در شبکه های اجتماعی از سال 2012 توسط فیس بوک آغاز شد . اینستاگرام بیش از 400 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد . علاوه بر این از تبلیغات فیس بوک بیشترین استفاده را می کنند . در نتیجه تبلیغات یک روش کسب و کار اثبات شده است . اگر فکر می کنید بازاریابی در اینستاگرام ارزش پیگیری را دارد با ما همراه باشید .

چگونه می توان با استفاده از مارکتینگ شبکه های اجتماعی محصول خود را به یک برند تبدیل کرد ؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توانید با اینستاگرام و تلگرام محصولات خود را به یک برند تبدیل کنید . شرکت پیام آوران پارسیان با بهره گیری از تجربه 5 ساله در رسانه های اجتماعی و متخصصین شبکه های اجتماعی پس از بررسی جایگاه کسب‌ و کار یا برند شما در رسانه‌های اجتماعی، نقاط قوت و نقاط ضعف شما را شناسایی می‌کند و پس از آن استراتژی متناسب با اهداف شما ارائه خواهد داد و برای اعمال آن استراتژی برنامه‌ریزی می‌کند و پس از اجرای برنامه تعیین شده گزارشی از تاثیر آن در وضعیت کسب‌ و کار شما در رسانه‌های اجتماعی به شما ارائه خواهد داد.