info@papgroup.ir
+98(21)46 04 30 59
  • onlinemarketing1
  • onlinemarketing-banner3
  • css slider
  • onlinemarketing-banner4
onlinemarketing1 onlinemarketing-banner32 onlinemarketing3 onlinemarketing-banner44

آنلاین مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی (Online Marketing) که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین نیز گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود. بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی را شامل میشود زیرا نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق رسانه و ابزار آنلاین مانند ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است. مدیریت داده های مشتریان و ارتباط الکترونیکی با مشتریان نیز در حوزه بازاریابی اینترنتی خلاصه می شود. بازاریابی اینترنتی، ویژگیهای فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره می زند که شامل طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش است.


پیدایش اینترنت، این امکان را تقریبا برای همگان بوجود آورده است که هر کسی کالاها، محصولات یا خدمات خود را تنها با فشار چند کلیک از سوی خریداران بفروش برساند. بازاریابی اینترنتی یا آنلاین مارکتینگ، ذاتا ادامه ای از بازاریابی سنتی در سالهای گذشته است. فروش از طریق اینترنت، برای کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ می تواند سودمند باشد. تنها می بایست نکاتی را رعایت کرد که هسته اصلی بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهند که عبارت است از بررسی بازار هدف، ابزارهای مورد نیاز مانند وب سایت کارآمد و شبکه های اجتماعی و بررسی مخاطب جهت فروش بهتر.


باید در نظر داشت باشید که بازاریابی اینترنتی شامل مجموعه کامل و هماهنگ فعالیتهای هدفمندی می باشد که در رابطه با معرفی و عرضه محصولات شما از طریق مستقیم (وب سایت شما) و غیر مستقیم (وب سایتهای معروف و پر بیننده، موتورهای جستجو و دایرکتوری های تخصصی) به بازار عمل می نماید.


شرکت نرم افزاری پیام آوران پارسیان برمبنای شعار خود (ارائه راهکارهای نوین نرم افزاری) با بکارگیری نیروی انسانی زبده و متخصص و با استفاده از به روز ترین روشهای آنلاین مارکتینگ و با تجربه 10 ساله در این حوزه آماده ارائه خدمات و انتقال دانش خود در روند بهبود کسب کار شما میباشد.

seo
بهینه سازی وبسایت
در بازاریابی اینترنتی ، سئو یا همان بهینه سازی وب سایت از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، چرا که درصد بالایی از مخاطبین از طریق جستجو وارد وب سایت ها شده و به هدف خود می رسند .
sms
تبلیغات توسط وایبر و پیام کوتاه
ارسال پیامک انبوه از طریق پنل پیام کوتاه و وایبر یکی دیگر از روشهای آنلاین مارکتینگ و جذب مخاطبان بیشتر در بستر اینترنت میباشد.
mail
ایمیل مارکتینگ
ارسال ایمیلهای گروهی به تعداد زیادی از کاربران و تشویق آنها به بازدید از وب سایت و استفاده از خدمات، یکی دیگر از ابزارهای مهم و کاربردی بازاریابی اینترنتی است.
gw
تبلیغات در گوگل و بینگ
تبلیغات در موتورهای جستجوی معروف مانند گوگل و بینگ در راستای ارتقای بازاریابی اینترنتی این امکان را به کاربران می دهند که با پرداخت هزینه برای یک کلمه کلیدی خاص در بالای نتایج جستجو ظاهر شوند.
smm
مارکتینگ شبکه های اجتماعی
ابزار دیگر بازاریابی اینترنتی استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک،توییتر و گوگل پلاس می باشد که هدف آن ارائه خدمات و پرسش و پاسخ به مشتریان و تقویت برندینگ تجارت شما می باشد.
banner
تبلیغات بنری
بنرها، پر استفاده‌ ترین شكل تبلیغات اینترنتی به شمار می‌آیند. استفاده از ابزار ها و روش‌های نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شكل از تبلیغات، انقلابی در این نوع تبلیغ ایجاد كرده است.
video
ویدئو مارکتینگ
آموزش تصویری در سرویس اشتراک ویدئو آپارات و یوتیوب که به مراتب جذاب تر و تاثیر گذارتر از آموزش نوشتاری است نوع دیگری از بازاریابی اینترنتی است.
reportage
تولید محتوای مناسب و رپرتاژ آگهی
بازاریابی محتوایی در واقع مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی می باشد. البته این کار می تواند هم در وب سایت خودتان و هم به صورت رپرتاژ آگهی در وب سایت های خبری معتبر انجام شود.