info@papgroup.ir
(021)49 296
چگونه مدت زمان بیشتری کاربران را در وب سایت خود نگه داریم ؟

چگونه مدت زمان بیشتری کاربران را در وب سایت خود نگه داریم ؟

اکثر کاربران در کمتر از 59 ثانیه و یا کمتر یک وب سایت را ترک می کنند . اگر شما نمی خواهید که این اتفاق برای وب سایت شما بیفتد پس لطفا این مقاله را مطاله نمایید . در این مقاله به موارد زیر خواهیم پرداخت .

ادامه مطلب

صفحه فرود یا Landing Page شامل چه خصوصیاتی می باشد ؟

در این مقاله تلاش می کنیم تا درباره صفحه فرود یا لندینگ پیج و نکات کاربردی جهت بهره وری بهینه از لندینگ پیج و مفهوم آن بحث کنیم و به سوال هایی از قبیل هدف از لندینگ پیج چیست ؟ انواع لندینگ پیج چیست ؟ عموما پس از ورود به لندینگ پیج چه کارهایی انجام می شود ؟

ادامه مطلب
آپدیت جدید الگوریتم گوگل در ژانویه 2018

آپدیت جدید الگوریتم گوگل در ژانویه 2018

گوگل در ماه ژانویه سال 2018 الگوریتم خود را تغییر داد تا وب سایت هایی که در ارائه خدمات به کاربران تلفن همراه سرعت پایینی دارند را مجازات کند . این تغییر جزیی برای مدیران وب سایت ها به عنوان یک شانس خوب برای بالا بردن رنک سایت خود می باشد .

ادامه مطلب
پنل گوگل ادوردز تغییر کرد

پنل گوگل ادوردز Google Adwords تغییر کرد

گوگل شروع به ارسال یادداشت به پنل های قدیمی تبلیغات گوگل Adwords می کند . زمان آن فرا رسیده تا پنل AdWords جدید را به صورت جدی فرا بگیریم و استفاده کنیم

ادامه مطلب
برکناری سایت های نا امن HTTP توسط گوگل

نشانه گذاری سایت های نا امن HTTP توسط گوگل کروم

در جولای 2018 مرورگر گوگل کروم سایت هایی که غیر از HTTPS هستند را به عنوان سایت های ناامن نشانه گذاری کرد .

ادامه مطلب
انکر تکست (Anchor Text) چیست ؟

متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) چیست ؟

انکر تکست قابل مشاهده است . متنی قابل کلیک و لینک دار. در جستجوگرهای جدید آنها معمولا به رنگ آبی و زیر خط دار هستند .

ادامه مطلب
چگونه بازدید پست های خود را در 5 دقیقه دو برابر کنید ؟

چگونه بازدید پست های خود را در 5 دقیقه دو برابر کنید ؟

در اینجا چگونگی ایجاد یک اینفوگرافیک را خواهید آموخت و اینکه چگونه بازدید پست های خود را در 5 دقیقه دو برابر کنید ؟ در این مقاله مقدار قابل توجهی از تحقیقات در مورد نحوه تفکر مغز ما در محتوای بصری در مقایسه با محتوای نوشته شده انجام شده است

ادامه مطلب
دریافت دفترچه راهنما از گوگل در مورد جرایم گوگل

دریافت دفترچه راهنما از گوگل در مورد جرایم گوگل( Penalty)

آیا تاکنون از گوگل دفترچه راهنمایی دریافت کرده اید ؟ پرسش و پاسخ از SMXpert در مورد جرایم گوگل کسپر سزیمن اسکای شرکت کننده SMXpert پرسش و پاسخ ها را به اشتراک می گذارد .در ادامه مجموعه ای از پرسش و پاسخ ها از SMXpert را خواهیم داشت. در بخش جلسات در نمایشگاه بازاریابی جستجو2018 برگزار شد.

ادامه مطلب
دستور العمل متا ربات ها Robots Meta Directives

دستور العمل ربات های متا Robots Meta Directives

دستور العمل متا رباتها (در برخی موارد به تگ متا معرفی می شود ) قطعه کدی است که دستورالعمل های خزنده برای چگونگی خزیدن و یا فهرست محتوای صفحه وب از آن استفاده میکند .

ادامه مطلب
سئو کلاه خاکستری Grey hat SEO چیست ؟

سئو کلاه خاکستری Grey hat SEO چیست ؟

اگر بخواهیم سئو را دسته بندی کنیم می توانیم سئو را به سه دسته تقسیم کنیم . سئو دارای قسمت های مختلفی چون سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری است . سئو دارای روش های مختلفی است که نمی توان همه آن ها را مفید دانست . تکنیک هایی که از نظر گوگل قانونی هستند را در دسته سئو کلاه سفید قرار می دهیم و آن هایی را که از نظر گوگل غیر قانونی است و به عنوان راه در رو محسوب می شود را در دسته سئو کلاه سیاه قرار میگیرد .

ادامه مطلب
سئو کلاه سفید White hat Seo چیست ؟

سئو کلاه سفید White hat SEO چیست ؟

مجموعه اقداماتی که به منظور بهینه سازی وب سایت در نتایج موتورهای جستجوی استفاده میشود انجام می دهید و این اقدامات باید در راستای قوانین و اصول معرفی شده توسط الگوریتم های گوگل مورد استفاده قرار گیرد .

ادامه مطلب
سئو کلاه سیاه  Black hat SEO چیست ؟

سئو کلاه سیاه Black hat SEO چیست ؟

سئو کلاه سیاه که Black hat نام دارد به مجموعه اقدامات و عملیاتی گفته می شود که در جهت بالا بردن رتبه یک سایت و یک صفحه در موتورهای جستجو و با نقض شرایط ارائه سرویس (Terms of service ) آنها انجام می شود .

ادامه مطلب
تفاوت http و https چیست؟

تفاوت http و https چیست؟

استفاده از https به منظور افزایش رنکینگ وبسایت اهمیت دارد . اما چرا ؟ تفاوت بین http و https چیست ؟ و چگونه می توان از http به https سوئیچ کرد ؟ HTTP مخفف Hyper Text Transfer Protocol و به معنی پروتکل فرامتنی می باشد. در این پروتکل امکان ایجاد ارتباط بین سیستم های مختلف وجود دارد . این پروتکل عموما به منظور انتقال داده ها از یک وب سرور به یک مرورگر وب که در آن صفحات وب سایت ها به نمایش در می آیند مورد استفاده واقع می شود .

ادامه مطلب
عوامل اعتبار دامنه یا Domain Authority چیست ؟

عوامل اعتبار دامنه یا Domain Authority چیست ؟

اعتبار دامنه Domain Authority را کیفیت و تعداد لینک های ورودی از سایت های دیگر به سایت شما و نیز فاکتورهای دیگری مانند عمر دامنه و تعداد سیگنال های دریافت شده از شبکه های اجتماعی محاسبه می شود و شرکت Moz ارائه می کند

ادامه مطلب
مزایای استفاده از گوگل آنالیتیکس Google Analytics چیست ؟

مزایای استفاده از گوگل آنالیتیکس Google Analytics چیست ؟

گوگل آنالیتیکس Google analytics از سرویس های رایگانی است که از جانب گوگل در دسترس وبمستران و مدیران وب سایت ها قرار گرفته و با ارائه ی اطلاعات مختلف از جمله موارد مرتبط با میزان بازدید ها و رفتارهای کاربران می توانند به یک تحلیلگر و یا سئو کار کمک نمایند

ادامه مطلب
موتور جستجوی گوگل چگونه کار میکنند ؟

موتور جستجوی گوگل چگونه کار میکنند ؟

موتور جستجوی گوگل چگونه کار میکند ؟ این سوالی که مطرح شد سوال خیلی از کاربران گوگل می باشد که موتورهای جستجوی گوگل چگونه کار میکند . در این مقاله قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم . با ما همراه باشید

ادامه مطلب

ریدایرکت Redirect چیست ؟

ریدایرکت در معنا یعنی راهنمایی به یک مکان جدید است . در اینترنت، ریدایرکت Redirect مترادف با انتقال بازدید کننده به مکان جدید است . به بیان دیگر در هر زمانی که شخصی یا یک نرم افزاری به یک آدرس دیگر وارد شود که ما نمی خواهیم، در واقع آن شخص یا آن نرم افزار را به یک آدرس جدید منتقل می کنیم . مدیران وبسایت ها مخصوصا در ارتباط با رعایت اصول سئو همواره با ریدایرکت آدرس صفحات مختلف یک سایت سر و کار دارند از این رو آموزش یا هدف آشنایی کامل شما با مفهوم ریدایرکت و دستورات آن نوشته شده است .

ادامه مطلب
برد کرامب Breadcrumb  چیست؟

نقشه راه یا Breadcrumb چیست؟

نام Breadcrumb از داستان هانسل و گرتل گرفته شده . همانطور که هانسل تکه های نان را در مسیر خانه قرار می داد تا مسیر برگشت را گم نکند برد کرامب هم همینگونه عمل میکند و به کاربر کمک می کند تا مسیر خود را سریعتر و راحت تر پیدا کنند و سر در گم نشوند

ادامه مطلب
اصطلاحات سئو بخش دوم

اصطلاحات سئو بخش دوم

این مقاله در ادامه بخش قبلی اصطلاحات سئو می باشد .

ادامه مطلب
اصطلاحات سئو بخش اول

اصطلاحات سئو بخش اول

در این مقاله قصد داریم به اصطلاحات روز دنیا در زمینه سئو بپردازیم که تمام سئو کاران در سطح جهان از آن استفاده می کنند پس اگر شما به تازگی پا به عرصه پر قدرت سئو گذاشته اید و در اول راه هستید یاسئو کار ماهری نیستید حتما این مقاله را مطالعه نموده و به دانش خود اضافه نمایید :

ادامه مطلب
نسخه جدید سرچ کنسول گوگل منتشر شد

نسخه جدید (Google Search Console) منتشر شد

گوگل نسخه بتا سرچ کنسول را از تابستان گذشته تا به حال مورد بررسی قرار داده و باگ های آن را گرفته است و قول این را داده بود که در اوایل سال نو میلادی کاربران بتوانند از آن استفاده کنند .

ادامه مطلب
سند باکس گوگل چیست؟

سند باکس گوگل (Google SandBox)چیست؟

سندباکس گوگل یا Google Sandbox قبل از هر چیزی یک تئوری تجربی ست .اگر از افرادی هستید که به سئوی سایت خود اهمیت می دهید و یا فروم های تخصصی را مشاهده کرده باشید قطعا با google sandbox مواجه شده اید . برخلاف الگوریتم های پاندا و پنگوئن وبمستران هیچ گاه وجود آن را قبول یا رد نکرده اند .

ادامه مطلب
جدول تناوبی موفقیت در سئو

جدول تناوبی فاکتورهای موفقیت در سئو

جدول تناوبی سئو مجموعه ای از فاکتورهای موفقیت در سئو را نشان می دهد . یک صفحه زمانی مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرد که از فاکتورهای موفقیت در سئو پیروی کند . در ادامه جدولی نشان داده خواهد شد که تمام فاکتورهای موفقیت را در خود گنجانده است .

ادامه مطلب
دامنه سطح بالا یا TLD چیست؟

دامنه سطح بالا یا TLD چیست؟

دامنه سطح بالا (Top Level Domain) که به اختصار آن را TLD می نامیم .بالاترین بخش دامنه های اینترنتی است که در محدوده نام و در منطقه ریشه Root Zone نصب می شود

ادامه مطلب
پاپ آپ خوب است یا بد؟

پاپ آپ خوب است یا بد؟

پاپ آپ یا همان پنجره مزاحمی که در هنگام ورود به یک سایت برای شما باز می شود و اکثرا حاوی تبلیغات هستند و بدون اجازه شما باز می شوند و با کلیک بر روی آن شما را به یک سایت دیگر انتقال میدهد

ادامه مطلب
permalink یا permanentlink چیست ؟

پیوند یکتا یا permalink چیست ؟

permalink که با نام پیوند یکتا نیز شناخته شده است از ترکیب دو کلمه که permanent و link میباشد و معنی آنها پیوند یا ارتباط ثابت و دائمی می باشد استفاده شده است. نحوه آدرس دهی پیوند یکتا یا permalink این است که به یک آدرس صفحه یا مطلب اشاره دارد .

ادامه مطلب
فایر فاکس کوانتوم منتشر شد

موزیلا فایر فاکس کوانتوم منتشر شد

موزیلا فایر فاکس سریعترین مرورگر خود را با نام فایر فاکس کوانتوم منتشر کرد

ادامه مطلب

آشنایی با 10 خطای رایج در هنگام استفاده از اینترنت

آشنایی با 10 خطای رایج در هنگام استفاده از اینترنت آیا تاکنون برای شما پیش آمده که در هنگام ورود به صفحه ای با ارور 404 مواجه شوید؟ قطعا برای تمام کاربران اینترنت این اتفاق افتاده است که در هنگام ورود به صفحه ای با خطایی خاص مواجه شوند اما معنی هر کدام از این خطاها چیست؟

ادامه مطلب
الگوریتم هاوک hawk گوگل چیست؟

الگوریتم هاوک hawk گوگل چیست؟

پس از الگوریتم های ارائه شده توسط گوگل که شامل الگوریتم هایی چون الگوریتم پاندا گوگل الگوریتم پنگوئن گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار الگوریتم کبوتر گوگل واینبار گوگل الگوریتم هاوک خود را در تاریخ 22 آگوست عرضه کرد

ادامه مطلب
افزایش تعداد کاراکترهای متا تگ توضیحات در نتایج گوگل

افزایش تعداد کاراکترهای متا تگ توضیحات در نتایج گوگل

شرکت گوگل به تازگی در توضیحات متا دیسکریپشن و نحوه نمایش آن یک بروز رسانی داشته است و آنهم افزایش تعداد کاراکترهایی است که در توضیحات گوگل به نمایش در می آید . شاید این تغییر ظاهرا کوچک باشد اما به نوبه خود می تواند تاثیر زیادی در سئو و جذب مخاطب داشته باشد .

ادامه مطلب
10 اشتباه بزرگ وبمستر ها و شرکت های  بهینه سازی وبسایت

10 اشتباه بزرگ وبمستر ها و شرکت های بهینه سازی وبسایت

بحث بهینه سازی سایت (SEO)بسیار هر روز گسترده و پیچیده تر می شود.در این مقاله قصد داریم 10 اشتباه بزرگ وبمستر ها و شرکت های بهینه سازی وبسایت که انجام می دهند بپردازیم.

ادامه مطلب
ضریب بازگشت یا Bounce Rate چیست؟

ضریب بازگشت یا Bounce Rate چیست؟

درصد از بازدید کنندگان به یک وب سایت خاص که پس از مشاهده تنها یک صفحه سایت از آن خارج می شوند bounce rate. به میزان حضور کاربران در صفحه شما بستگی نداشته و معیاری برای سنجش جذابیت وب سایت شما از دید بازدیدکنندگان می باشد.بررسی ضریب بازگشت Bounce Rate سایت به شما نشان میدهد که کاربران تا چه حد با محیط سایت ارتباط برقرار کرده و تشویق به بازدید صفحات بیشتر میشوند.

ادامه مطلب
10 راهنمایی سریع با هدف بهینه سازی زمان بارگذاری وب سایت شما

10 راهنمایی سریع با هدف بهینه سازی زمان بارگذاری وب سایت شما

تصاویر وبسایت شما می توانند پهنای باند زیادی را بگیرند که روی زمان لود وبسایت تاثیر زیادی می تواند بگذارد.اینکه سایز تصاویر رو در سایت تغییر بدهید کافی نیست چون اون سایز واقعی عکس نیست،از نرم افزارهایی مثل فتوشاپ برای تغییر سایز عکس استفاده کنید و تنظیمات را روی 72 نقطه در اینچ ست کنید

ادامه مطلب
پیدا کردن ساب دامین های یک سایت

پیدا کردن ساب دامین های یک سایت

آیا وب سایت خود را با فاکتورهای سئو بررسی می کنید؟ما به شما نشان می دهیم که چگونه تمامی ساب دامین های ایندکس شده یک وب سایت را خیلی ساده و رایگان با یک پلاگین کروم پیدا کنید.

ادامه مطلب
چگونه دسترسی search console به افراد بدهیم ؟

چگونه دسترسی search console به افراد بدهیم ؟

چگونه دسترسی گوگل وبمستر تولز به بدهیم ؟در اغلب موارد افراد نام کاربری و پسورد حساب کاربری گوگل خود را در اختیار سایر افراد قرار میدهند که به طور یقین انجام چنین کاری منطقی و صحیح نمیباشد

ادامه مطلب
چگونه سئوی یک سایت را بهبود دهیم؟

چگونه سئوی یک سایت را بهبود دهیم؟

از مهمترین عوامل بهینه سازی سایت و سئو، بحث محتوای وب سایت شما است . هرچه محتوای شما برای مخاطبین جذاب‌تر باشد می‌توانید رتبه بهتری در گوگل پیدا کنید .جمله معروف content is king یا همان جمله "محتوا پادشاه است"، می‌تواند در ملموس‌تر کردن این مسئله کمک نماید.

ادامه مطلب
نحوه استفاده از هدینگ تگ های اچ تی ام ال

نحوه استفاده از هدینگ تگ های اچ تی ام ال

اچ تی ام ال هدر تگ ها همانطور که از اسمشان مشخص است برای متفاوت کردن عنوان ها و سرفصل های یک صفحه از بقیه محتوای صفحه است.این تگ ها همچنین به عنوان وب مستر و هدینگ تگ ها و یا خیلی ساده هدر تگ شناخته می شوند.

ادامه مطلب
نرخ کلیک ( Click-Through Rate or CTR) چیست ؟

نرخ کلیک ClickThrough Rate or CTRچیست ؟

نرخ کلیک (CTR) مفهوم فوق العاده مهم در بازاریابی موتورهای جستجو است. ساده ترین تعریف این است که میزان کلیک از درصد افرادی که پس از دیدن آگهی یا لینک شما کلیک می کنند.CTR مخفف Click Through Rate است

ادامه مطلب
 URLمخفف چییست و اجزای آن کدام اند؟ بررسی ارتباط URL و سئوی سایت

URL مخفف چیست و اجزای آن کدام اند؟ بررسی ارتباط URL و سئوی سایت

نوشتن url (نشانی وب) مناسب برای بهینه سازی سایت، معرفی اجزای URL: protocol,domain name,TLD,path

ادامه مطلب
محتوای تکراری (Duplicated Content) و تاثیر نامطلوب آن در بهینه سازی سایت

محتوای تکراری (Duplicated Content) و تاثیر نامطلوب آن در بهینه سازی سایت

اثر محتوای تکراری (Duplicated Content) بر موتورهای جست جو و صفحه نتایج گوگل و تاثیر نامطلوب محتوای تکراری در بهینه سازی سایت

ادامه مطلب
هفت نکته برای نوشتن متن جایگزین تصویر (ALT text) و ارتباط آن با سئو

هفت نکته برای نوشتن متن جایگزین تصویر (ALT text) و ارتباط آن با سئو

معرفی متن جایگزین تصویر (ALT text)، هشت نکته برای نوشتن صحیح عنوان تصویر، ارتباط عنوان تصویر با سئوی سایت

ادامه مطلب
سئوی داخلی چیست و برای داشتن یک On-Site Seo خوب به نکاتی باید توجه کرد

بهینه سازی مناسب صفحات داخلی وبسایت On Site Seo چیست ؟

بهینه سازی مناسب صفحات وبسایت با در نظر گرفتن کلمات کلیدی، محتوا و نیاز مخاطب موتورهای جست و جو را قادر میسازد همانند یک کاربر محتوای صفحه را آنالیز نمایند.

ادامه مطلب
متا دیسکریپشن چیست؟ نکات کاربردی برای انتخاب توضیحات متا

متا دیسکریپشن چیست؟ نکات کاربردی برای انتخاب توضیحات متا

متا دیسکریپشن (Meta Description) توضیح کوتاهی در مورد صفحه ی وبسایت است که در صفحه ی نتایج موتورهای جست و جو ظاهر میشود. طول استاندارد برای متا تگ توضیحات 160 کاراکتر است.

ادامه مطلب
تگ عنوان

انتخاب تگ عنوان (Title Tag) مناسب برای صفحه

تگ تایتل یک عنصر HTML است و انتخاب مناسب تگ عنوان همراه با کلمات کلیدی برای کاربران و موتورهای جست و جو از اهمیت زیادی برخوردار است.

ادامه مطلب
کلمات کلیدی

اهمیت انتخاب کلمات کلیدی مناسب

کلمات کلیدی و بهینه سازی سایت

ادامه مطلب

تفاوت در نتایج گوگل، هنگام جست و جوی یک عبارت مشخص

در این مقاله هفت دلیل متفاوت بودن لینک های پیشنهادی صفحه ی نتایج گوگل در هنگام جست و جوی یک عبارت یکسان، بر روی چند دستگاه و یا در زمان های مختلف، بیان میشود

ادامه مطلب
محدودیت های  فنی موتورهای جست و جو:

محدودیت های فنی موتورهای جست و جو

معرفی محدودیت های موتورهای جست و جو

ادامه مطلب
تعرفه سئو وبسایت

تعرفه سئو وبسایت

سئوی سایت یک پروسه طولانی مدت است که به نیروهای متخصص نیاز دارد. به همین دلیل ارتقا رتبه سایت و سئو کار راحتی نیست و به صرف هزینه و زمان نیاز دارد.

ادامه مطلب
تبلیغات گوگل چه تاثیری بر کسب و کار می گذارد؟

تبلیغات گوگل چه تاثیری بر کسب و کار می گذارد؟

تبلیغات گوگل به دو شکل انجام می شود سیستم گوگل ادورز و سئوی سایت

ادامه مطلب
تاثیر پاپ آپ تلگرام در افزایش  بازدید از وبسایت

تاثیر پاپ آپ تلگرام در افزایش بازدید از وبسایت

پاپ آپ به پنجره های اضافه گفته می شود که به محض ورود کاربران در سایت، برای آنها باز می شود. این پنجره ها بدون اجازه کاربران باز می شوند و در آنها مطالب و محتواهای تبلیغاتی گنجانده می شود.

ادامه مطلب
افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

سئوی سایت با توجه به المان های متعددی انجام می شود که یکی از آنها افزایش ترافیک سایت است. ترافیک به منظور جذب بازدیدکننده سایت صورت می گیرد. به طور کلی افزایش ترافیک سایت از راه های متعددی انجام می شود که می توان آنها را به صورت زیر دسته بندی کرد

ادامه مطلب
ابزارهای رایگان سئو

ابزارهای رایگان سئو

سئوی سایت چندین مرحله را در بر می گیرد که نخستین گام آن، از زمان طراحی سایت آغاز می شود. تجزیه و تحلیل سایت هم یکی از مراحل سئو می باشد که توسط ابزارهای خاصی صورت می گیرد.

ادامه مطلب
منظور از استراتژی سئو چیست؟

منظور از استراتژی سئو چیست؟

هر ایده و تفکری که بتواند به افزایش بازدید سایت کمک کند تا مخاطبین بیشتری با سایت آشنا شوند و در نهایت ، آن‌ها را به مشتری تبدیل نماید، استراتژی سئو نام دارد.امروزه متخصصان بهینه سازی سایت علاوه بر بهره گیری از استراتژی‌های قدیمی‌تری مانند: هدف گیری کلمات خاص و کسب بک لینک‌ها، کمی عمیق‌تر به این قضیه نگاه کرده‌اند و در کنار آن، از روش‌های جدیدتری نیز استفاده می‌نمایند.

ادامه مطلب
لینک بیلدینگ چیست؟

لینک بیلدینگ چیست؟

لینک بیلدینگ مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین مهارت SEO به شمار می‌آید. این مهارت می‌تواند تلفیقی از زمینه‌ها و حرفه‌های مختلف باشد. برای استفاده از این مهارت لازم است به مهارت‌هایی ازجمله: ساخت محتوا، فروش، برنامه‌ریزی، روانشناسی و شیوه‌های قدیمی بازاریابی مسلط باشید تا دیگران تمایل به برقراری اتصال با وب‌سایت شمارا داشته باشند.

ادامه مطلب
چگونه سئوی یک سایت را بهبود دهیم؟

چگونه سئوی یک سایت را بهبود دهیم؟

از مهمترین عوامل بهینه سازی سایت و سئو، بحث محتوای وب سایت شما است . هرچه محتوای شما برای مخاطبین جذاب‌تر باشد می‌توانید رتبه بهتری در گوگل پیدا کنید . جمله معروف content is king یا همان جمله "محتوا پادشاه است"، می‌تواند در ملموس‌تر کردن این مسئله کمک نماید.

ادامه مطلب
   آنالیز بهینه سازی سایت چیست؟

آنالیز بهینه سازی سایت چیست؟

ساخت وب سایت فارغ از فروش محصول ، انتشار اطلاعات و تأمین محتوای آن، همواره با یک چالش دائمی مواجه است. امروزه درصد زیادی از کاربران اینترنت ،از طریق موتورهای جست و جو به سمت سایت شما سوق داده می‌شوند.

ادامه مطلب
اصول بهینه‌سازی سایت

اصول بهینه‌سازی سایت

همان‌طور که واقف هستید در چند سال اخیر، فضای مجازی بر درآمدزایی شرکت‌ها و مؤسسات بسیار تأثیرگذار بوده است؛ از همین رو وب سایت‌هایی که در صفحات نخست گوگل قرار دارند از درآمد و کسب‌وکار موفق‌تری برخوردار هستند.

ادامه مطلب
اس ای او یا سئو کدام صحیح است؟

اس ای او یا سئو کدام صحیح است؟

از آنجایی که این عبارت مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است پس نوع صحیح خواندن آن به صورت اِس ای او است.

ادامه مطلب
تاثیر نام دامنه از نظر موتور های جستجو در رتبه بندی سایت چگونه است؟

تاثیر نام دامنه از نظر موتور های جستجو در رتبه بندی سایت چگونه است؟

انتخاب نام درست و مناسب تاثیر به سزایی در رونق وب سایت شما خواهد داشت. نام سایت فقط به مالک آن تعلق دارد و از جمله ویژگی هایی است که نمی توان در آن

ادامه مطلب
تاثیر الگوریتم کبوتر در بهینه سازی وب سایت چیست ؟

تاثیر الگوریتم کبوتر در بهینه سازی وب سایت چیست ؟

الگوریتم کبوتر یا همان الگوریتم پایگون در حدود دو سال پیش در بیست و چهارم جولای سال 2014 عرضه شده است

ادامه مطلب
بولد کردن کلمات کلیدی در محتوای وبسایت بر سئو چه تاثیری می گذارد؟

بولد کردن کلمات کلیدی در محتوای وبسایت بر سئو چه تاثیری می گذارد؟

همانطور که می دانید فاکتورهای زیادی وجود دارند که بر سئوی سایت تاثیر می گذارند. اما سوالی که امروز در پی پاسخ دادن به آن هستیم این است که

ادامه مطلب
منظور از بهینه¬سازی قالب سایت چیست و چگونه انجام می¬شود؟

منظور از بهینه سازی قالب سایت چیست و چگونه انجام می شود؟

ابتدا بیاید به یک سوال اساسی پاسخ دهیم: بهینه¬سازی قالب سایت به چه معناست؟

ادامه مطلب
بهره‌گیری از مزایای روانشناسی در بهینه‌سازی سایت‌ها

بهره‌گیری از مزایای روانشناسی در بهینه‌سازی سایت‌ها

هنگامی‌که اغلب مردم در جامعه، بیشتر خدمات و محصولات موردنظر خود را در اینترنت جستجو می‌کنند بی‌شک پرمنفعت‌ترین سرمایه‌گذاری بهینه‌سازی وب‌سایت

ادامه مطلب
دلایل جریمه شدن سایت در نتایج جستجوی گوگل کدام است؟

دلایل جریمه شدن سایت در نتایج جستجوی گوگل کدام است؟

گوگل ممکن است وبسایت شما را به یکی از دو دلیل زیر مجازات یا به اصطلاح سئو کاران پنالتی کند: اولی استفاده از روش دستکاری برای بالا بردن رتبه بندی

ادامه مطلب
چرا مرجعیت برای سئو مهم است؟

چرا مرجعیت برای سئو مهم است؟

آیا وبسایت شما دارای مرجعیت است؟ تقریبا همه سئوکاران به این نکته اذعان دارند که مهم ترین نقش را در موفقیت و یا شکست در رتبه بندی

ادامه مطلب
تاثیرات وب سایت واکنش گرا در بهینه سازی سایت چیست

تاثیرات وب سایت واکنش گرا در بهینه سازی سایت چیست

بهینه سازی وب سایت در چندین مرحله انجام می شود. زمان طراحی، اولین مرحله بهینه سازی سایت است. اگر در این مرحله سایت بهینه سازی نشود،

ادامه مطلب
تاثیرات ایمیل مارکتینگ در بهینه سازی وبسایت

تاثیرات ایمیل مارکتینگ در بهینه سازی وبسایت

امروزه ایمیل مارکتینگ به یکی از جدیدترین روش های بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده است

ادامه مطلب
معرفی نرم افزار سئو سایت

معرفی نرم افزار سئو سایت

SEO سایت به بخش های فنی، امنیتی و تولید محتوا ختم می شود. در بخش محتوا می توان بدون نرم افزار، محتواها را مطابق با الگوریتم های گوگل بهینه سازی کرد.

ادامه مطلب
معرفی پلاگین گوگل سئو

معرفی پلاگین گوگل سئو

پلاگین ها افزونه هایی هستند که در بهینه سازی سایت تاثیر زیادی دارند. برای بهینه سازی سایت و همچنین تصحیح محتواهای تکراری می توان از پلاگین ها استفاده کرد.

ادامه مطلب
سئو کار حرفه ای کیست؟

سئو کار حرفه ای کیست؟

سئو وب سایت به معنای همراه کردن سایت با الگوریتم ها و پارامترهای موتورهای جستجو است. این کار به صورت خودکار و اتوماتیک وار انجام نمی شود.

ادامه مطلب
چگونگی سئو جوملا؟

چگونگی سئو جوملا؟

جوملا عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای فوق العاده‌ که در زمان طراحی سایت و دیگر برنامه های تحت وب استفاده می شود.

ادامه مطلب
چگونگی بهینه سازی وبلاگ

چگونگی بهینه سازی وبلاگ

وبلاگ ها جایی هستند که شما می توانید محتواهای خود را به راحتی در آنها قرار دهید. طراحی و راه اندازی وبلاگ، نسبت به وبسایت به هزینه کمتری نیاز دارد و در عین حال از پیچیدگی کمتری برخوردار است.

ادامه مطلب
چگونه بک لینک رایگان در وبسایت ها قرار دهیم؟

چگونه بک لینک رایگان در وبسایت ها قرار دهیم؟

بک لینک ها با توجه به تاثیری که بر بهینه سازی سایت دارند، همیشه مورد توجه وبمسترها بوده اند. اما بک لینک ها به دو صورت رایگان و غیر رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

ادامه مطلب
تاثیر سرعت سایت بر بهینه سازی وبسایت

تاثیر سرعت سایت بر بهینه سازی وبسایت

سرعت سایت بی شک یکی از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی و SEO سایت به شمار می رود. زمانی که سرعت سایت کاهش می یابد، بازدیدکنندگان باید چندین لحظه را منتظر لود شدن صفحات بمانند که برای آنها خسته کننده است.

ادامه مطلب
بک لینک چیست؟

بک لینک چیست؟

سئوی سایت از چندین فاکتور تشکیل شده است و در واقع یک مجموعه ی وسیع از تکنیک ها پروسه بهینه سازی را بر عهده دارند

ادامه مطلب
یکی از بهترین افزونه‎ها‎ی سئو وردپرس. All in one seo

یکی از بهترین افزونه‎ها‎ی سئو وردپرس. All in one seo

افزونه‎ها‎ به منظور ارتقا توان و قابلیت‎ها‎ی سایت مورد استفاده قرار می‎گیرند. یکی از این افزونه‎ها‎، All in one seo است که در زمینه SEO Optimize کاربرد دارد و به یک اصل مهم برای بهینه سازی وب سایت تبدیل شده است.

ادامه مطلب
هشتگ چيست و چه کاربردی دارد؟

هشتگ چيست و چه کاربردی دارد؟

هشتگ (Hashtag) اولین بار به منظور نام گذاری گروه‎ها‎ و موضوعات در چت IRC مورد استفاده قرار گرفت که با اضافه کردن کاراکتر «#» قبل از حروف یا کلمه ای خاص، امکان جستجوی سریع آن عبارت برای کاربران فراهم شد.

ادامه مطلب
نکات اساسی در بهينه سازی تصاوير وب سايت

نکات اساسی در بهينه سازی تصاوير وب سايت

بهینه سازی وب سایت با توجه به ساختار لینک‎ها‎، محتواها، کلید واژه‎ها‎ و ... صورت می‎گیرد.

ادامه مطلب
نقشه سایت چیست؟

نقشه سایت چیست؟

نقشه سایت فایلی است که تمامی آدرس های موجود در یک سایت را شامل می‌شود و عموما با XML مشخص می‌شود که به معنای زبان نشانه گذاری قابل توسعه است.

ادامه مطلب
سئو محلی يا local seo چيست؟

سئو محلی يا local seo چيست؟

بهینه سازی و سئوی سایت برای تمامی وبمسترها اهمیت زیادی دارد. سئوی محلی یا local seo نیز یکی از فاکتورهای گوگل جهت رتبه بندی وب سایت‎ها‎ است.

ادامه مطلب
سرنوشت پيج رنک گوگل چه شد؟

سرنوشت پيج رنک گوگل چه شد؟

گوگل به منظور ایجاد تفاوت میان صفحات مختلف و نشان دادن میزان اهمیت صفحات، از پیج رنک (Page Rank) استفاده می‎کند که یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی نتایج گوگل به شمار می‎رود.

ادامه مطلب
سرعت سايت و تاثير آن بر سئو

سرعت سايت و تاثير آن بر سئو

زمانی که کاربران موضوعات مورد نظر خود را در موتورهای جستجو سرچ می‎کنند، بهترین سایت ها‏ در صفحه اول نتایج جستجو در مقابل آنها قرار می‎گیرد.

ادامه مطلب
رنکينگ الکسا چيست؟  (Alexa Traffic Rank)

رنکينگ الکسا چيست؟ (Alexa Traffic Rank)

الکسا وب سایتی است که در آن گردآوري اطلاعات ترافيک ديتا، در محيط اينترنت انجام می‎شود. بخشی از اطلاعات این وب سایت بطور رایگان در اختیار کاربران قرار می‎گیرد.

ادامه مطلب
ثبت لينک در وب دايرکتوری

ثبت لينک در وب دايرکتوری

دایرکتوری زمانی وارد سایت می‎شود که سایت ها و وبلاگ‎ها‎ی هم موضوع و هم رتبه در یک دسته بندی قرار بگیرند. با این هدف که بازدیدکنندگان سایت بتوانند منابع محتواهای سایت را پیدا کنند.

ادامه مطلب
تغيير نام وبمستر گوگل به سرچ کنسول

تغيير نام وبمستر گوگل به سرچ کنسول

وبمستر تولز گوگل (Webmaster Tools) عبارت است از یک سرویس تحت وب که با توجه به معیارهایی شرکت گوگل، به منظور راهنمایی و کمک به وبمسترها و افزایش کیفیت سایت‏ها، ایجاد شده است.

ادامه مطلب
تعرفه یا هزینه سئو در ایران

تعرفه یا هزینه سئو در ایران

سئو و بهینه سازی سایت کار آسانی نیست و نیازمند طی کردن دوره‏ها‎ی مختلف است و به نوعی می‎توان آن را یک پروژه دراز مدت به شمار آورد.

ادامه مطلب
تبليغات کليکی گوگل چيست؟

تبليغات کليکی گوگل چيست؟

ارتقا رتبه سایت یکی از هدف های اولیه تمامی مدیران وب سایت محسوب می‎شود. رتبه سایت تعیین کننده تعداد بازدیدکننده های سایت می‎باشد.

ادامه مطلب
بهينه سازی سايت برای موبايل

بهينه سازی سايت برای موبايل

زمانی که اینترنت جایگاه خود را در زندگی بشر پیدا کرد و توانست به عنوان یک ابزار مهم برای انجام امورات روزمره مورد استفاده قرار بگیرد، صحبتی از گوشی‏ها‎ی همراه نبود.

ادامه مطلب
بازاریابی اینترنتی با اینستاگرام

بازاریابی اینترنتی با اینستاگرام

از زمانی که شبکه‎ها‎ی اجتماعی وارد زندگی روزمره ما شده اند، توانسته اند نقش مهمی را در زمینه تجارت و اقتصاد ایفا نمایند. در این زمینه می‎توان از اینستاگرام به عنوان یکی از پرکاربردترین شبکه‎ها‎ی اجتماعی یاد کرد.

ادامه مطلب
ايميل مارکتينگ چيست؟

ايميل مارکتينگ چيست؟

بازاریابی به اشکال مختلفی انجام شود. در گذشته بازاریابی از طریق پخش بروشور، کاتالوگ، چاپ بنر و ... صورت می‏‎گرفت.

ادامه مطلب
الگوريتم گوگل چيست؟

الگوريتم گوگل چيست؟

گوگل فاکتورهای متعددی را برای ایجاد تفاوت میان وب سایت ها در نظر می‏گیرد.

ادامه مطلب
Robots.txt و نحوه استفاده از آن

آموزش ساخت فایل Robots.txt و نحوه استفاده از آن

robots.txt با هدف محدود نمودن دسترسی روبات های موتورهای جستجو به محتویات سایت ها، طراحی شده است که به شکل خودکار عمل می‏کند.

ادامه مطلب
 مزایای بهینه سازی وبسایت

مزایای بهینه سازی وبسایت

بهینه سازی وب سایت در هر دو مقیاس محلی و ملی تاثیرگذار است، بر روی بازار محلی خود مسلط باشید و همچنین مشتریان خود را در سراسر کشور ارتقاء دهید. با این روش می توانید برند خود را بیش از حد تصور خود گسترش دهید.

ادامه مطلب