info@papgroup.ir
(021)49 296
نکات مهم در برندسازی شخصی Personal Branding که باید به آن توجه نمایید

نکات مهم در برندسازی شخصی Personal Branding که باید به آن توجه نمایید

زمانی که ما در مورد برند سازی شخصی صحبت به میان می آوریم در واقع به ایجاد و ترویج آنچه که برای شما در مسیر پیشرفت پیش می آید اشاره می کنیم . نام تجاری شخصی یا برند شخصی شما ترکیبی ست منحصر به فرد از مهارت ها و تجربیاتی که دانش ان را دارید

ادامه مطلب
چرا وجود یک وب سایت در کنار شبکه های اجتماعی در آنلاین مارکتینگ امری ضروری است ؟

چرا وجود یک وب سایت در کنار شبکه های اجتماعی در آنلاین مارکتینگ امری ضروری است ؟

اگر روزی برخی از شبکه های اجتماعی از دسترس خارج شوند، تکلیف مخاطبانتان در شبکه های مجازی چه می شود . بهترین کاری که می توانید به منظور نگه داشتن مخاطبانتان داشته باشید

ادامه مطلب
چگونه می توان شبکه های اجتماعی را بهینه کرد ؟

چگونه می توان شبکه های اجتماعی را بهینه کرد ؟

شبکه های اجتماعی یا (SMO) Social Media Optimization این روزها بسیار مورد توجه افراد در سنین مختلف است . طبق آخرین آمر به دست آمده 80 درصد مردم در دنیا به شبکه های اجتماعی پیوستند . بهینه سازی شبکه های اجتماعی می تواند به شما کمک بسیاری کند تا بتوانید محصوب و خدامت خود رابه یک برند تبدیل کنید و در نهایت به افزایش فروش بیشتر با استفاده از تولید محتوای مرتبط، به روز و جدید و منحصر به فرد بپردازید . در این صورت به جذب مخاطب بیشتری می پردازید .

ادامه مطلب
رنگ برند چه تاثیری در افزایش فروش دارد ؟

رنگ برند چه تاثیری در افزایش فروش دارد ؟

اصولا صاحبان برندها گاهی اوقات تصمیم های جدی ای در ارتباط با رنگ برند خود می گیرند که این می تواند یک تصمیم درست و به موقع در افزایش فروش باشد . یک رنگ در برند یا فروش محصولات می تواند باعث محبوبیت شما شود و نیز در بالا بردن تعامل و همچنین کاربران بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

ادامه مطلب
اینفلوئنسر یا تبلیغات دهان به دهان چیست ؟

اینفلوئنسر یا تبلیغات دهان به دهان چیست ؟

اینفلوئنسر و اینفلونسر مارکتینگ بخشی از دیجیتال مارکتینگ است، یکی از دلایلی که این نام بین مردم پر رنگ شد، گسترش آن در شبکه های اجتماعی ست . این روزها رسانه های اجتماعی در بین مردم و زندگی آن ها به قدری نفوذ کرده که زندگی کردن بدون شبکه های اجتماعی برای مردم به گونه ای می توان گفت سخت است و وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند .

ادامه مطلب
برندینگ یا برندسازی ( Digital Branding) چیست ؟

برندینگ یا برندسازی ( Digital Branding) چیست ؟

برند سازی هر کسب و کاری از مهمترین جنبه های آن تجارت و در عین حال از قدیمی ترین و قدرتمندترین شیوه بازاریابی و همچنین افزایش فروش محسوب می شود و این موضوع تا حدی اهمیت دارد که هر تجارتی در بدو شروع فعالیت های خود نیازمند جدی به موضوع برندینگ است

ادامه مطلب
انواع بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ

انواع بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing ) در اصطلاح به استفاده از ابزارهای دیجیتال و مدیاهای جدید در دنیای تجارت محسوب می شود که این گونه از بازاریابی تا حد زیادی به استفاده از شبکه اینترنت منوط میباشد

ادامه مطلب
آمازون به کمپین خرید گوگل پایان داد

آمازون به کمپین خرید گوگل پایان داد

گزارش از شرکت دیجیتال مارکتینگ مرکل نشان می دهد که آمازون بعد از گذشتن از Q1 ناگهان تصمیم گرفت در 28 آپریل، کمپین خرید گوگل را متوقف کند .

ادامه مطلب
دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) چیست ؟

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ به استفاده از رسانه های جدید در دنیای تجارت اطلاق می شود . در واقع به تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول ، خدمات و برندها و همچنین بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت می گیرد . بر خلاف بازاریابی سنتی در دیجیتال مارکتینگ مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردارند

ادامه مطلب
طراحی اپلیکیشن موبایل چه تاثیری بر کسب و کار می گذارد؟

طراحی اپلیکیشن موبایل چه تاثیری بر کسب و کار می گذارد؟

تلفن های همراه امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است. اندروید به عنوان یکی از پرکاربردترین سیستم عامل هایی است که در حال حاضر در بازار وجود دارد. این سیستم عامل در اختیار چندین شرکت سازنده گوشی همراه قرار دارد و ساخت اپلیکشن برای آنها آزاد است.

ادامه مطلب
چگونگی کسب درآمد از آنلاین مارکتینگ

چگونگی کسب درآمد از آنلاین مارکتینگ

آنلاین مارکتینگ یکی از جدیدترین روش های کسب درآمد است که در زیرمجموعه تجارت الکترونیک قرار می گیرند. هدف از راه اندازی آنلاین مارکتینگ، معرفی محصولات و ارائه خدمات برای مصرف کنندگان به صورت اینترنتی است. اما در نهایت همه محصولات و خدمات به صورت حضوری عرضه می شود.

ادامه مطلب
منظور از ویدیو مارکتینگ چیست؟

منظور از ویدیو مارکتینگ چیست؟

زمانی که بشر به هنر تصویرگری روی آورد، نشان داد که به تماشای تصاویر بیشتر از نوشتن علاقه دارد. گاهی یک تصویر گویای حرفهای زیادی است که می تواند از اطاله سخن جلوگیری کند. در حال حاضر ویدئوها دربرگیرنده تصاویری هستند که مفهوم و پیام خاصی را به مخاطبان منتقل می کنند.

ادامه مطلب
برند سازی یا برندینگ چیست ؟

برند سازی یا برندینگ چیست ؟

برندینگ به معنای هویتی است که برای نام تجاری یک شرکت انتخاب می شود. برندینگ شامل نام تجاری، لوگو، علائم و مشخصه های تجاری، طراحی، رنگ بندی و ... می باشد که همگی در کنار هم به محصولات یا خدمات شرکت هویت می دهند. برندینگ شرکت ها در تملک خودِ آنهاست و هیچ شرکت دیگری حق استفاده از آن را ندارد.

ادامه مطلب
 بازاریابی خرید اینترنتی

بازاریابی خرید اینترنتی

در سالهای اخیر اینترنت بخش مهمی از زندگی روزمره را تشکیل داده است. به طوری که بسیاری از کاربران اینترنتی تنها از طریق یک گوشی همراه می توانند ساعت ها در فضای اینترنتی و وب سایت ها به جستجو مشغول شوند. در این بین، وب سایت های متعددی راه اندازی شده است که هر یک در زمینه مشخصی فعالیت دارند. برخی از وب سایت ها به محتواهای خبری اختصاص یافته اند؛ برخی نیز برای اطلاع رسانی و تبلیغات فعالیت می کنند. در کنار همه اینها، باید از فروشگاه های اینترنتی نیز نام برد.

ادامه مطلب
آنلاین مارکتینگ در حوزه گردشگری چگونه است؟

آنلاین مارکتینگ در حوزه گردشگری چگونه است؟

گردشگری و صنعت توریست به عنوان یکی از جدیدترین صنایع کسب درآمد در جهان محسوب می شود که در برخی از کشورهای همسایه توانسته است به افزایش درآمد ملی آنها کمک به سزایی کند. از سوی دیگر تبلیغات اینترنتی نیز به عنوان یکی از جدیدترین روش های افزایش کسب درآمد محسوب می شود. به این معنا که از طریق فضای آنلاین و به ویژه شبکه های اجتماعی می توان محصولات و خدمات شرکت را به مخاطبان معرفی کرد.

ادامه مطلب
بازاریابی تبلیغات اینترنتی

بازاریابی تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات هستند که به منظوررساندن پیام کالا و یا خدمات به مشتریان از طریق اینترنت صورت می گیرند.امروزه تبلیغات اینترنتی سهم زیادی از بازاریابی در دنیای مدرن را در بر گرفته است.

ادامه مطلب
آموزش آنلاین مارکتینگ

آموزش آنلاین مارکتینگ

دسترسی به مصرف کننده و پایه گذاری یک برند بخش مهمی از موفقیت در تجارت محسوب می شود. این اتفاق در فضای مجازی به وسیله راهکارها و متدهایی انجام می شود که به شکل کلی به آن آنلاین مارکتینگ گفته می شود. یک برند یا شرکت در فضای مجازی بدون انلاین مارکتینگ شانسی برای موفقیت ندارد و از بین رفتن آن حتمی است.

ادامه مطلب
استراتژی های بازاریابی آنلاین کدامند؟

استراتژی های بازاریابی آنلاین کدامند؟

آنلاین مارکتینگ کار ساده ای نیست،رقابت سخت است و ابزار های و تکنیک های مختلفی در این زمینه استفاده می شود.شما باید از بهترین،هوشمندانه ترین و کارآمدترین تکنیک ها در این زمینه استفاده نمایید.

ادامه مطلب
نقش تبلیغات بنری در برندینگ

نقش تبلیغات بنری در برندینگ

بنرهای تبلیغاتی نقش مهمی را در آگاهی از برند ایفا می کنند. فرض کنید که شما یک شرکت خدمات سئو یا میزبانی وب را تاسیس کردید اما

ادامه مطلب
تاثیرات رپورتاژ آگهی در برند سازی

تاثیرات رپورتاژ آگهی در برند سازی

تا به حال بسیار پیش آمده است که در اخبار تلویزیونی، گزارش های رادیویی و یا در مجلات و روزنامه ها و امروزه بیشتر در فضای اینترنت به خبرها یا گزارش هایی برمی خوریم که

ادامه مطلب
تفاوت‌های جنسیتی و تمایلات رفتاری  در بازاریابی آنلاین

تفاوت‌های جنسیتی و تمایلات رفتاری در بازاریابی آنلاین

با توجه به دسترس پذیری و هزینه کم تکنولوژی‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی (ICT)که موجب گستردگی و عمومیت آن ها در دهه اخیر شده است بازاریابی آنلاین

ادامه مطلب
تأثیرات بازاریابی آنلاین بر تجارت جهانی

تأثیرات بازاریابی آنلاین بر تجارت جهانی

بازاریابی آنلاین یا تجارت الکترونیک چگونه بر تجارت جهانی و اقتصاد اثر می‌گذارد؟ آنلاین مارکتینگ مزایای زیادی در سراسر اقتصاد برای تمام کشورها فراهم می‌کند

ادامه مطلب
تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در چیست

تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در چیست

اصطلاحاتی که در تجارت الکترونیک استفاده می شود، شباهت زیادی به یکدیگر دارد. متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند به این تفاوت و تمایزها کاملا واقف هستند

ادامه مطلب
آنلاین مارکتینگ چیست؟

آنلاین مارکتینگ چیست؟

آنلاین مارکتینگ به مجموعه ای از روش های قدرتمند اینترنتی برای ترویج برندهای تجاری گفته می شود.

ادامه مطلب