پیوند یکتا یا permalink چیست ؟

14 آذر ، 1400
تیم تحقیقاتی پیام آوران پارسیان

هر ایده و تفکری که بتواند به افزایش بازدید سایت کمک کند تا مخاطبین بیشتری با سایت آشنا شوند و در نهایت ، آن‌ها را به مشتری تبدیل نماید، استراتژی سئو نام دارد.امروزه متخصصان بهینه سازی سایت علاوه بر بهره گیری از استراتژی‌های قدیمی‌تری مانند: هدف گیری کلمات خاص و کسب بک لینک‌ها، کمی عمیق‌تر به این قضیه نگاه کرده‌اند و در کنار آن، از روش‌های جدیدتری نیز استفاده می‌نمایند. تولید محتوای اختصاصی برای سایت‌ها از جمله این استراتژی‌های کاربردی می‌باشد. همان طور که می دانید به جهت بهینه سازی سایت براساس اصول فنی و حرفه ایی، باید استراتژی‌های مطلوب و کاربردی به عنوان هدف تعیین شود.  زیرا پیش از طراحی سایت  ، باید استراتژی سئو به طور کامل پیاده سازی شود. بررسی بازدیدکنندگان، نحوه جست وجو کاربران آنلاین ، آنالیز وب سایت رقبا ، بررسی کلمات پیشنهادی گوگل و استخراج برترین کلیدواژها  از جمله مواردی است که پیش از طراحی وب سایت باید بدان توجه شود. اگر سایتی بدون در نظر گرفتن موارد ذکر طراحی شود،  قطعاً محتوای تولیدی از کیفیت مطلوب و درخور برخوردار نخواهند بود  که این امر منجر به سردرگمی کاربران و نهایتاً کسب و کاری ناموفق در فضای وب خواهد شد.

لزوم تغییر استراتژی بر اساس محتوا

توسعه  و گسترش روز افزون یک استراتژی ،  به تفکر، آنالیز و زمان احتیاج دارد. یک تحلیل گر متخصص باید اهداف مختلفی را برای سئو تعریف نماید و سپس با در نظر گرفتن اهداف و ابعاد متفاوت استراتژی، برای عناوین محتوا ، تاکتیک‌های مختلفی را تعریف کند. در این روش تلاش بر آن است که مخاطب ، علایق وی و روش‌های کاربردی  دست یابی به اطلاعات تحلیل و مشخص شود. پس از دسترسی به  محیط‌های ارتباطی می‌بایست محتوای مورد نظر تولید شود و در محیط‌های منظور انتشار یابد. به طور کلی می‌توان گفت به منظور فراهم آوردن بستری مناسب برای ارائه تبلیغات و خدمات باید مخاطبان بیشتری را جذب نمود که این امر بدون استفاده از استراتژی‌های خاص محقق نمی‌شود؛ پس از آن می‌توان با خیال آسوده‌تری در عرصه تجارت در فضای مجازی گام برداشت. 

 

استراتژی توسعه و تولید محتوا بر اساس سئو سایت

گام اول    اهداف دنبال شونده در سایت  از اصلی‌ترین عوامل تأثیر گذار بر  تولید محتوای اختصاصی به حساب می‌آیند که باید کاملاً واضح و شفاف باشند.

گام دوم     سعی کنید دید کافی درمورد بازدیدکنندگان سایت داشته باشد و آن‌ها را به دقت بررسی و تحلیل نمایید.  بعد از این تجزیه و تحلیل اقدام به تولید محتوا کنید.همواره به  این مسئله دقت داشته باشید که  محتوا باید با کلمات کلیدی مناسب تولید شوند.

گام سوم   محتوای تولیدی را مجدداً مورد تحلیل و بررسی قرار دهید.   زیرا محتوا باید به روز و مطابق با پارامترهای موتورهای جست و جو باشد. 

در استراتژی جدید سئو ، مناسب‌ترین و بهترین محتوا برای مخاطب تشخیص داده می‌شود و در اختیار وی قرار داده می‌شود. . در استراتژی جدید محتوایی مطلوب است که به مخاطب ارزشی اضافه نماید.

انواع استراتژی سئو

با توجه به رقابت‌های شدید در بازاریابی اینترنتی ، استراتژی‌های مختلف سئو می‌توانند افزایش بی نظیر درآمد را در پی داشته باشند. استراتژی سئو سایت در تقویت بازاریابی اینترنتی بسیار مؤثر عمل می‌نماید. از مهمترین و اصولی‌ترین استراتژی‌های کارآمد سئوی حرفه‌ای برای تولید محتوای اختصاصی، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • بهبود کیفیت محتوای سایت
  • تولید محتوای اختصاصی
  • به روز رسانی مداوم سایت
  • فعالیت و اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی
  • استفاده ازکلمات کلیدی در طراحی سایت
  • بررسی ساختار URL در طراحی سایت
  • بررسی تگ‌ها در طراحی سایت
  • ساخت لینک‌های مفید و کاربردی
  • لینک بلدینگ و دریافت لینک یک طرفه از سایت‌های مرتبط با موضوع

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6Le33BscAAAAAP0uVPo5fv9KjlFbPQFm84x9z7ZL