info@papgroup.ir
(021)49 296

پنل گوگل ادوردز Google Adwords تغییر کرد

گوگل شروع به ارسال یادداشت به پنل های قدیمی تبلیغات گوگل Adwordsمی کند . زمان آن فرا رسیده تا پنل AdWords جدید را به صورت جدی فرا بگیریم و استفاده کنیم

رابط کاربری جدید گوگل ادوردز

این اتفاق می افتاد شاید نه به این زودی . گوگل در ماه مارس اعلام کرد که رابط کاربری قدیمی Adwords تا پایان سال باز می ماند اما در این هفته برخی از شرکت های تبلیغ کننده با دریافت یادداشتی از سمت گوگل مطلع شده اند که حساب کاربری آنها به رابط کاربری جدید تبدیل شده است . برخی از شرکت های تبلیغ کننده از تاریخ 10 ژوئیه تغییرات را دریافت کردند .

توضیحات در مورد پنل جدید گوگل ادوردز

با آغاز ماه جولای این اتفاق افتاد . رابط کاربری جدید Adwords یک تجربه جدید است. تبلیغ کنندگانی که به رابط کاربری جدید متصل شده اند دیگر قادر به بازگشت به رابط کاربری قدیمی نخواهند بود .

تا زمانی که همه حساب ها  در سراسر جهان به رابط کاربری جدید گوگل ادوردز منتقل نشود تا پایان امسال که احتمالا منظور گوگل تا پایان ماه اکتبر 20187 میباشد گوگل به تبلیغ کنندگان در مورد زمان تعویض برای حساب های خود به طور غیرمستقیم اعلام خواهد کرد اما تا ماه آینده هیچ کس به رابط کاربری جدید منتقل نخواهد شد و این تغییر برای کاربران به صورت مرحله ای انجام می شود .  

خداحافظ پنل های قدیمی و سلام پنل جدید

اگر هنوز هم در رابط کاربری قدیمی کار می کنید، هر روز ایمیل های خود را از بررسی کنید تا ایمیل هایی که از طرف گوگل ارسال می شود را از دست ندهید .

یکی از مزایای رابط کاربری جدید این است که در رابط کاربری جدید تمام داده ها و گزارش های عملیاتی تاریخی موجود است . اگر از رابط کاربری جدید هنوز استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنیم که حتما خیلی زود اینکار را انجام دهید و از رابط کاربری جدید لذت ببرید . برای استفاده از رابط کاربری جدید می توانید بیشتر از صفحه کلید بهره ببرید .