info@papgroup.ir
(021)49 296

تبليغات کليکی گوگل چيست؟

ارتقا رتبه سایت یکی از هدف های اولیه تمامی مدیران وب سایت محسوب میشود. رتبه سایت تعیین کننده تعداد بازدیدکننده های سایت میباشد. اما گاهی امکان ارتقا رتبه سایت و پیروی از الگوریتم های گوگل وجود ندارد. گوگل نیز در عین توجه به کاربران اینترنتی، نسبت به وب سایت ها بیاهمیت نیست. این شرکت برای وب سایت ها امکان معرفی و تبلیغات را فراهم نموده است. سیستم تبلیغات کلیکی گوگل با نام google adwords شناخته شده است که بصورت یک فرم تبلیغاتی آنلاین اجرا میشود. این فرم به وب سایت ها اجازه میدهد تا آگهی تبلیغات خود را برای کاربران نمایش دهند.

تبلیغات کلیکی گوگل در مقابل پرداخت وجوه مشخصی انجام میشود. در مقابل گوگل نیز آگهی سایت را نمایش میدهد. این امر موجب افزایش تعداد بازدیدکننده های سایت میشود. از سوی دیگر، برای تبلیغات کلیکی گوگل میتوان کلمات کلیدی را اتخاذ نمود که این امر عامل سرعت بخشی به تبلیغات است.

مزایای تبلیغات کلیکی گوگل

با استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل، میتوان میزان بازدیدکننده های وب سایت را افزایش داد. به تبع این امر، متقاضیان محصولات نیز افزایش پیدا میکند. برای مثال، زمانی که وب سایت در زمینه فروش محصولات الکترونیکی فعالیت دارد، کلمات کلیدی از قبیل گوشی های هوشمند، موبایل، تبلت، لپ تاپ و ... اهمیت زیادی در محتوای وب خواهند داشت. حال کاربران اینترنتی این کلمات را در موتورهای جستجو دنبال میکنند. در تبلیغات کلیکی گوگل، اگر کلمات کلیدی به میزان قابل توجه ای کلیک خورده باشند، به این معناست که وب سایت شما در بازار اینترنتی دارای کلمه کلیدی مطلوب بوده و رتبه بالایی را در موتورهای جستجو کسب نموده است.

تبلیغات کلیکی گوگل در هدایت و ترغیب کاربران اینترنتی به سمت سایت، نقش مهمی را ایفا میکنند. همه کاربران اینترنتی از یک موتور جستجو استفاده نمی کند. بنابراین باید کلمات کلیدی را در تمامی موتورهای جستجو بررسی و آنالیز نمود و سپس کاربردی ترین آنها را برای تامین و تولید محتوا به کار بست.

نکاتی در تبلیغات کلیکی گوگل

 اگر چه تبلیغات کلیکی گوگل میتواند ترافیک زیادی را به سمت وب سایت ها روانه سازد و تعداد بازدیدکننده های سایت را افزایش دهد، اما این کار با توجه به تکنیک های خاصی انجام میشود که عبارتند از:

شرکت در کلاس های آموزشی و فراگیری نکات آموزشی در رابطه با کلمات کلیدی و اصول تبلیغات کلیکی گوگل

انتخاب کلمات کلیدی مورد نیاز با دقت و نکته سنجی تمام

انتخاب یک عبارت کوتاه متشکل از 3 الی 5 واژه به عنوان کلمات کلیدی؛ به هر میزان که کلمه کلیدی کوتاه تر باشد، رقابت بیشتری نیز ایجاد می شود. برای متمایز شدن از سایت های رقیب، باید واژگان کلیدی پرمغزتر و در عین حال متفاوت استفاده کرد.

آزمودن چند کلمه کلیدی میتواند برای یافتن بهترین آنها، مدیران سایت ها را یاری دهد. از هر محتوا چندین نسخه تهیه کرده و در هر یک کلمات کلیدی متفاوتی را استفاده نمایید. بدین شکل میتوان بازخورد کلمات کلیدی را مشاهده نمایید.

داشتن مشاوره در زمینه تبلیغات کلیکی گوگل نقش زیادی در موفقیت شما ایفا میکند. برخی مدیران نسبت به زمان و نحوه اجرای تبلیغات کلیکی گوگل آشنایی کافی ندارند.

Adwords یکی از روش های متداول تبلیغات کلیکی گوگل است. گوگل تضمین کننده تبلیغات در وب سایت ها می باشد.

در فرایند تبلیغات کلیکی گوگل، پیشنهاد قیمت از سوی مدیران وب سایت ها انجام میشود. همچنین متقاضیان تبلیغات کلیکی گوگل میتوانند تعیین کنند که تبلیغات آنها صرفا در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و یا در سایر وب سایت ها نیز نمایش داده شود. چرا که برخی سایتها اجازه تبلیغات کلیکی گوگل را داده اند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره بهینه سازی سایت , سئو سایت و seo مقالات ما را مطالعه بفرمایید